dat was 't dan weer... - Reisverslag uit Montréal, Canada van denhaag - WaarBenJij.nu dat was 't dan weer... - Reisverslag uit Montréal, Canada van denhaag - WaarBenJij.nu

dat was 't dan weer...

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg

01 Mei 2008 | Canada, Montréal

Hallo,

Het zit er op! Ik heb gisteren mijn laatste interview gehad, de laatste sociale verplichtingen afgerond en ’t is klaar!!! Na dik drie maanden behoorlijk hard gewerkt te hebben is het dan nu eindelijk vakantie. Ik zit inmiddels in Montreal en Gwen komt morgen ochtend. Vanaf zondag gaan we hier door Ontario crossen...

De laatste maanden waren flink pittig. Veel gehoord, gezien en geleerd. Veel meegemaakt. Vooral heel veel leuke dingen. Ik merk dat ik wat aan de vermoeide kant ben, dus een uitgebreid verhaal zit er even niet in – dat komt wel weer in NL (we vliegen 18/19 mei terug). Maar één dingetje wou ik toch even delen. Ik zag deze week opeens de residentie op een wel heel onverwacht moment: mijn laatste interview was aan Den Haag Drive. Hoe gaaf is dat? (check de foto!)

Tot snel!
Jeroen

  • 04 Mei 2008 - 13:00

    Lenny:

    Hee Jeroen, wat cool zeg.. toch nog een beetje thuisgevoel zo daar in het verre Canada!

    Veel plezier jullie laatste vakantiedagen daar in Ontario!

  • 06 Mei 2008 - 08:20

    Marnis:

    Gave foto!
    Geniet van jullie vakantie!
    Wij genieten hier van ontzettend lekker weer... (maar helaas nu wel vanachter het raam :-(

  • 07 Mei 2008 - 20:08

    Wouter:

    wereldberoemd is de stad!
    veel plezier de laaste dagen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Montréal

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: