zin in een biertje met dit mooie weer! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu zin in een biertje met dit mooie weer! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

zin in een biertje met dit mooie weer!

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg

14 Maart 2008 | ,

wie heeft er nog meer zin in een biertje vanavond?

  • 14 Maart 2008 - 14:22

    Lenny:

    ik ben hard mijn best aan het doen om niet alsnog slachtoffer te worden van één of andere griepgolf die nu weer lijkt te heersen. En aangezien ik er nog niet heel veel succes mee lijk te hebben sla ik vanavond de biertjes even over (ondanks dat ik er eigenlijk wel veel zin in heb..:( )

    Als het goed is kan ik dan morgen weer topfit spelletjes komen spelen!

    Veel plezier vanavond en tot morgen..

  • 14 Maart 2008 - 14:53

    Gijsje:

    Sara en ik rijden vanavond af naar Hoorn voor koffie en kaakjes bij oma... Bijna net zo lekker als bier, maar toch niet helemaal, dus als we een beetje op tijd weer terug zijn bel ik je wel even om aan te sluiten bij het bierfestijn!!! Woohooo, het is bijna weekend en LENTE!!!

    xx Gijsje

  • 14 Maart 2008 - 15:02

    Wouter:

    wat je zegt!
    zit al bijna op het terras in Rotterdam...!

  • 14 Maart 2008 - 15:11

    Tomas:

    In plaats van lekker in de zon te zitten moet ik mijn leenauto inleveren. Leenauto omdat mijn bolide woensdagnacht, op weg naar Brussel, in Rotterdam het voor gezien hield. Lang leve de efficiente ANWB!

  • 14 Maart 2008 - 15:52

    Theo:

    Ik twijfel nog, ga morgen vroeg opstaan om nog wat te klussen en heb een drukke week gehad. Dus reken niet op mij, maar misschien bedenk ik me nog... Morgen met de spelletjes ben ik zeker van den partij.

  • 14 Maart 2008 - 17:38

    Mirjam:

    Vanavond ga ik om 20.15 uur naar Balkan jazz in Institute of Social Studies. Misschien is dit ook wat voor jullie?

  • 14 Maart 2008 - 18:02

    Florian:

    Ik heb wel zin!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: