Spelletjes - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Spelletjes - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Spelletjes

Door: Machteld

13 Maart 2008 | ,

Omdat het nog steeds gure donkere avonden zijn, zaterdag een ouderwetse spelletjesavond bij mij thuis vanaf 20.30 uur. Wie heeft er zin?

• 13 Maart 2008 - 10:31

Gijsje:

Er stond een avondje stappen op het programma met vriendinnetjes van Sara, maar wie weet, voel ik op zaterdag meer voor relaxed spelletjes met een rood wijntje, ipv dansen in de 14. Liefs Gijsje

• 13 Maart 2008 - 12:13

Marnis:

Heb je carcassonne al terug? Dan ben ik er zeker weten bij :-)

• 13 Maart 2008 - 12:53

Machteld:

Ja, Carcassonne is weer terug bij de rechtmatige eigenaar. Nu nog een Vlielands kruidenbittertje erbij en dan wordt het weer lachen!

• 14 Maart 2008 - 08:37

Theo:

Carcassonne... Dat was dus dat spel waarbij jullie bijna omvielen van het lachen. Dat wil ik dan ook wel eens spelen...

• 14 Maart 2008 - 08:39

Tomas:

Op deze klassieke datum heb ik de verjaardag van mijn schoonzus in Amsterdam, dus ik drink mijn wijntje daar.

• 14 Maart 2008 - 09:14

Marieke:

Leuk! Ik moet het hele weekend al spelen, maar spelletjes zijn een leuke afwisseling op viool :-)

• 14 Maart 2008 - 10:04

Mirjam:

Leuk! Ik kom ook.

• 14 Maart 2008 - 23:34

Sara:

klinkt leuk, maar ik ga stappen met vriendinnetjes

• 15 Maart 2008 - 15:44

Lenny:

Tsja.. ik had het dus gisteravond net zo goed flink op een zuipen kunnen zetten. Voel me alsnog hartstikke beroerd. Tenzij ik me over een uur of drie toch weer goed voel denk ik dat ik de spelletjes ga overslaan..
    Alvast veel plezier vanavond!!