Bellitoni - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Bellitoni - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Bellitoni

Door: Marieke

15 November 2007 | ,

En nog meer muziek...

Zoals de meesten wel weten heb ik intussen mijn viool weer uit het stof gehaald en ben ik de komende maand zeer intensief aan het repeteren in het Bellitoni orkest. Hardstikke leuk orkest met een hoog niveau! We hebben een erg ambitieus programma waar ik me nog even voor uit de naad moet oefenen.... Maar het wordt ongetwijfeld de moeite waard :-)

Een aantal hebben al laten weten te willen komen kijken, wat ik natuurlijk erg leuk vind! De concerten zijn 12-12 in Utrecht, 15-12 in Den Haag en 16-12 in Amsterdam.
Voor geinteresseerden: kaartjes (en meer info) zijn bij mij verkrijgbaar!

• 15 November 2007 - 17:31

Sara:

wat een culturele activiteiten allemaal zeg! Ik vrees dat ik ook deze moet overslaan ivm te volle agenda. Het lijkt me wel gaaf om Marieke te zien spelen. Ik ben benieuwd naar de recenties.

• 15 November 2007 - 21:22

Mirjam:

Leuk! Hoe laat en waar is het precies in Utrecht? Als het s'avonds is, vinden JW en ik het leuk om ernaar toe te gaan! Mag ik dan twee kaartjes van je?

• 16 November 2007 - 08:00

Jeanine:

wij (R+J) gaan in utrecht! Graag twee kaartjes (maar dat wist je al, toch?). Gijsje, gaan we vooraf nog eten? enne Mirjam en JW eten jullie dan mee?

• 16 November 2007 - 12:20

Tomas:

ik opteer voor de voorstelling in Den haag, dus de 15de. komt mooi uit want dat is een zaterdag, prima dag voor cultuur!

• 16 November 2007 - 12:45

Marieke:

Utrecht: 20:15 in de Geertekerk
    Den Haag: 20:15 in de Schönbergzaal
    Amsterdam: 14:15 in de Beurs van Berlage

De kaartjes heb ik nog niet, maar krijgen jullie tzt. Erg leuk dat jullie komen!

• 16 November 2007 - 14:06

Lenny:

De 15de in Den Haag lijkt mij ook leuk!

• 16 November 2007 - 14:33

Marnis:

Mij ook!

• 18 November 2007 - 08:14

Theo :

Ik ga ook voor de 15de in Den Haag...

• 18 November 2007 - 18:14

Tomas:

De Schonbergzaal is in het conservatorium aan de juliana van Stolberglaan

• 19 November 2007 - 12:50

Gijsje:

De 12e in Utrecht ben ik erbij. Richard en Jeanine ik kom graag eten van te voren!
    Groetjes Gijsje
    PS Marieke, hoe moeten we nu die kaarten reserveren of is dat al geregeld? Ben ff de tel kwijt!

• 19 November 2007 - 21:10

Mirjam:

Aan de Utrecht-club: JW en ik komen ook graag mee-eten!