Jazz meets Argentinië - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Jazz meets Argentinië - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Jazz meets Argentinië

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg

14 November 2007 | ,

Wie gaat er mee?
Op vrijdag 23 november is er weer een jazz-concert in het Institute of Social Studies aan de Kortenaerkade. Dit keer de combinatie van klanken en ritmes uit Argentinië en jazz. Je kunt daarvoor om 20.00 uur ook tapas eten. Entree is 10 euro. Entree + tapas 17 euro.
Reserveren kan via de website www.prospero.nu.

  • 15 November 2007 - 17:26

    Sara:

    klinkt leuk, maar ik kan niet. ik ben al naar het strp festival in Einhoven de gekste!!!!!!
    (ook gijsje en nick zijn hierheen). Ik hou me aanbevolen voor de volgende keer

  • 16 November 2007 - 14:31

    Marnis:

    Klinkt zeker leuk. Ben dan alleen met mijn moeder een weekend naar Brugge...
    Veel plezier!

  • 19 November 2007 - 12:53

    Gijsje:

    Ik ben er dus inderdaad niet bij, maar wel jammer, want klinkt helemaal leuk!

    Veel plezier daar!

    Groetjes Gijsje

  • 19 November 2007 - 17:54

    Machteld:

    Volgens mij is het moeder-dochterweekend dat weekend ;-): ik ben een weekendje naar Barcelona met mijn moeder. Veel plezier!

  • 19 November 2007 - 19:53

    Marieke:

    Het klinkt wel erg leuk! Bij mij hangt het ervan af of mijn vioolles doorgaat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 165343

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: