Tandarts :) - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Tandarts :) - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Tandarts :)

Door: Lenny

Blijf op de hoogte en volg

31 Oktober 2006 | ,

En als we dan toch bezig zijn: Tijd om eindelijk maar eens een tandarts in Den Haag te gaan zoeken. Weten jullie naast goede makelaars ook nog ergens een fijne tandarts te vinden??

xx

  • 01 November 2006 - 09:34

    Richard:

    Ik had altijd tandarts OEI (!!!) op de Stille Veerkade/Amsterdamse Veerkade. Een vriendelijke Aziatische dame die bij elke controle zei dat ik moet flossen (wat ik vervolgens naliet...)

  • 01 November 2006 - 09:40

    Marieke:

    Ik heb tandarts Blomjous op de LvM. Aardige, maar ook grondige vent, dus als je niet te duur uit wilt zijn....
    Van hem en zijn lieftallige assisitente moet ik stokeren, wat ik sindsdien dus braaf doe....

  • 01 November 2006 - 09:57

    Jeroen:

    Tja, budget is Blomjous inderdaad niet - goed wel. Met het nalaten van flossen kom je bij hem niet weg...

  • 01 November 2006 - 15:14

    Tomas:

    Wat dichter bij huis, ik zit bij tandarts plasman op de Kazernestraat. Hoe goed hij is weet ik niet zo goed, want ik zit nooit langer dan een paar minuten in zijn stoel. Maakt om het jaar foto's, daar heb ik zeker vertrouwen in. In de wachtkamer kwam ik laats Cezar Zuiderwijk (Golden Earring) tegen, is dat een aanbeveling?
    Pasman heeft me verwezen naar mondhygienist Lahnstein op Plaats, en dat bevalt goed. Ik gebruik nu die tandenstokers tenminste!!!

  • 01 November 2006 - 21:10

    FLorian:

    Mijn tandarts zit nog in Nijmegen...Ik moet ook flossen, maar doe dat 1x per maand. Desondanks was hij de vorige keer erg enthousiast over mijn gebit.

  • 02 November 2006 - 09:47

    Jeroen:

    Toch fijn om alle dentale info van een ieder zo even mee te krijgen!

  • 02 November 2006 - 20:08

    Erwin:

    Nog een tandje erbij dan. Ik zit bij tandarts Liem op de Seghbroeklaan. Mijn ouders reden er altijd een uur voor de hele stad door en die hebben naast controle bij elkaar het volledige behandelingsrepertoire zonder morren doorstaan. Flossen is ook zijn gouwe ouwe, naast de oude chinese wijsheid 'je moet notenn etenn'.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: