Makelaar in Den Haag!?? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Makelaar in Den Haag!?? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Makelaar in Den Haag!??

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg

23 Oktober 2006 | ,

Wie-o-wie weet een goede makelaar voor mij??

Dank u wel

  • 24 Oktober 2006 - 12:37

    Marnis:

    Ga je jezelf een huis cadeau doen voor je 30e verjaardag? ;-)
    Kan je helaas niet helpen, hebben het zonder makelaar gedaan! Veel van de verkopend makelaars waren trouwens flapdrollen, check ze dus goed uit!

  • 24 Oktober 2006 - 15:01

    Lenny:

    De makelaar van Anna's makelaardij is in ieder geval een klojo!! Kan overigens misschien wel weer handig zijn als hij aan jouw kant staat.. ;)

    Succes!!

  • 24 Oktober 2006 - 15:03

    Florian:

    Thanks Machteld!

    Ik heb meteen een afspraak gemaakt. Ik heb ook een afspraak gemaakt met Estata: kies ik daarna! Ik denk inderdaad dat de flapdrol factor nogal belangrijk is, daar heb ik dus ook op gelet bij deze 2.

  • 24 Oktober 2006 - 17:55

    Nick:

    Mosterd na de makelaar misschien, maar Jim Molenwijk is ook zo betrouwbaar te noemen, maar het blijft natuurlijk wel een makelaar.

  • 24 Oktober 2006 - 20:44

    Jeroen:

    Reichman en Rommelaar hebben ons een huis weten te verkopen... en dat zegt in mijn geval misschien ook wel iets. Voor zover ik kan inschatten waren dat zeker ook goede lieden, maar het blijven inderdaad makelaars. Ze scoren in elk geval hoog qua makelaarsnaam...

  • 25 Oktober 2006 - 15:18

    Tomas:

    En nog een duit in het zakje. Ik had iemand van De Vries Robbe. Viel in de categorie flapdrol, geen aanrader. Hun kantoor (nieuwe uitleg, buurtschap 2005) mag er wel wezen, dus als dat je criterium is zou ik het zeker doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 165311

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: