Strand (alweer) - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Strand (alweer) - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Strand (alweer)

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg

27 Juli 2006 | ,

Misschien een beetje laat, maar ik zag dat het eigenlijk nog best mooi weer is om toch nog maar een donderdagavondje op het strand door te brengen. Wie oh wie komt (ook) langs???

  • 27 Juli 2006 - 14:52

    Gijsje:

    Ik ga vandaag even de stad in en dan thuis in mijn hangmat rondhangen!!! Er is nog wel een terrasdate waar Lenny, Nick, Sara, Tomas, Theo heengaan. Misschien kun je daarbij aansluiten?

  • 27 Juli 2006 - 15:04

    Jeroen:

    ah, in dat geval begin ik ook maar in mijn hangmat en kruip ik van daar uit wellicht nog even naar de stad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: