Verjaardagsbiertje in de Paas!!! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Verjaardagsbiertje in de Paas!!! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Verjaardagsbiertje in de Paas!!!

Door: Sara

Blijf op de hoogte en volg

26 Juli 2006 | ,

Hallo vriendjes en vriendinnetjes...

Aanstaande vrijdag wordt ik 26 jaar! Het lijkt me gezellig om met jou te proosten op het terras van de bierspeciaalcafe De Paas (dunne bierkade 16 a, 2512 BC, den Haag).
Vanaf 20.30 uur ben ik daar alvast de ruime selectie van speciale bieren aan het voorproeven en beoordelen..... wie heeft er zin om mee te doen?

Groetjes Sara

ps 1: Ik hoop op mooi weer, het bootteras, zorgt voor leuke effecten na je derde biertje! Bij slecht weer gaan we gewoon naar binnen.

ps 2: Omdat op vakantie de auto kapot ging, kan ik een bijdrage in de reparatiekosten best goed gebruiken....

ps 3: Neem ook vrienden/ aanhang /huisgenoten/ je nieuwste liefde/ andere gezellige mensen mee naar het terras!

  • 26 Juli 2006 - 14:23

    Lein En Jo:

    We zijn erbij om deze heugelijke dag met jou te vieren.x lein

  • 27 Juli 2006 - 06:56

    Marieke:

    Wij zitten in Utrecht, maar we zullen er ook één op jou drinken!

  • 27 Juli 2006 - 14:52

    Gijsje:

    Ik ben erbij! Heb wel weer zin in een speciaal biertje op de bierboot! Tot morgen!

  • 27 Juli 2006 - 15:03

    Tomas:

    Yep, kom langs

  • 27 Juli 2006 - 16:15

    Theo:

    Ik kom ook! Misschien dat ik samen met een mug kom die me al enkele avond terroriseerd...

  • 27 Juli 2006 - 21:19

    Sara:

    Theo laat die mug maar thuis..... maar heel gezellig als jij komt.

  • 27 Juli 2006 - 21:21

    Sara:

    en natuurlijk ook heel gezellig dat lein, jo gijs en to komen!!! tot dan! x

  • 28 Juli 2006 - 06:43

    Machteld:

    Gefeliciteerd Sara!!
    Ik kom je vanavond nog even in levende lijve feliciteren!

  • 28 Juli 2006 - 07:20

    Lenny:

    Lang zal ze leven, lang zal ze leven... hieperdepiep hoera! gefeliciteerd!!! en tot vanavond op de feestboot!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: