:):) VERHUIZEN :):) - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu :):) VERHUIZEN :):) - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

:):) VERHUIZEN :):)

Door: Barbara, Erwin en Lenny

Blijf op de hoogte en volg

19 April 2006 | ,

Hallo allemaal,

Zondag a.s. moet de grote verhuisdag worden. In ieder geval voor Barbara en Erwin en als het goed is ook voor Lenny (zo'n houten vloer heb je zo gelakt toch??)

Het plan is om zondag om 11.00 u te beginnen in de Weimarstraat om vervolgens onze krachten te verdelen over de andere adressen.

Wie heeft er zin om mee te komen sjouwen in deze volksverhuizing?? Jullie zijn allemaal meer dan welkom!! ;)

xx

Barbara, Erwin en Lenny

  • 19 April 2006 - 12:48

    Jeroen:

    tja, ik heb oprecht best zin om te komen helpen (verhuizingen zijn immers de gelegenheden bij uitstek om m'n kneet-krachten te showen), maar jullie hebben ons komend weekeind naar Kopenhagen gestuurd. dus tja, ik kan niet anders dan afhaken op al die verhuizingen. jammer, jammer.

  • 19 April 2006 - 15:18

    Machteld:

    Ik meld mij aan voor de inlaadploeg. Ik zit om 1 uur in de trein naar Amsterdam, maar tot die tijd kan ik best nog wel even mijn handen laten wapperen.

  • 19 April 2006 - 16:50

    Marieke:

    Tja, balen....ik zit met Jeroen in Kopenhagen.
    Maar goed, aan mij mis je geen Kneet-spierballen ;)
    Succes!

  • 19 April 2006 - 20:52

    Wouter:

    ik kan zondag... geen probleem!
    heeft iemand zaterdag nog hulp nodig bij het afronden van de huizen?

  • 20 April 2006 - 07:42

    Lenny:

    Ik kan waarschijnlijk zaterdag nog wel wat hulp gebruiken om het huis bewoonbaar te maken...

    Ik maak me maar geen illusies meer dat er al daadwerkelijk iets afgerond kan worden :( :)


  • 20 April 2006 - 10:51

    Tomas:

    Zondagmiddag helpen verhuizen moet gaan lukken.

  • 20 April 2006 - 14:19

    Wouter:

    Zeg maar hoe laat ik zaterdag welkom ben....!

  • 20 April 2006 - 18:03

    Florian:

    Ik vertrek om 12.30uur naar Nijmegen om daar mijn nieuwe neefje EN nichtje te aanschouwen!!! Bij deze meld ik mij ook aan voor de eerste inlaadploeg

  • 21 April 2006 - 10:04

    Florian:

    Excuses, iets te vroeg geoordeeld. Zondag gaat mij niet lukken. Ik moet eerder in Nijmegen zijn, omdat mijn zus nog in het ziekenhuis moet blijven en maar beperkt bezoek mag ontvangen.

  • 21 April 2006 - 10:15

    Gijsje:

    Ik kom zondag terug uit Nijmegen, dus meld me bij deze aan voor de uitlaadploeg! Ik verwacht rond half 2 terug te zijn in DH.
    Jeroen en Marieke, veel plezier in Kopenhagen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: