Weekend! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Weekend! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Weekend!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

14 April 2006 | ,

Zijn er vanavond nog mensen in het Haagse, die niet hoeven te bikkelen morgen en wel zin hebben in een biertje en/of eten in de Boterwaag? Ik heb erg veel zin om daarmee het extra lange weekend in te luiden!

  • 14 April 2006 - 08:28

    Marnis:

    Heerlijk lang weekend (de VNG doet zelfs aan vrije Goede Vrijdagen ;-)
    Vanavond biertje in de B´waag vind ik dan ook een erg goed plan!

  • 14 April 2006 - 09:19

    Lenny:

    Ondanks dat er morgen helaas nog wel gebikkeld moet worden (maar gelukkig niet op de fiets) vind ik dat ik toch wel een biertje in de Boterwaag heb verdiend vanavond ;)

    (Eten lijkt me ook een goed idee maar ik weet niet of ik dat ga redden)

    Fietsers; Heel veel succes morgen!!!

  • 14 April 2006 - 09:46

    Machteld:

    Ik eet thuis maar voor bier ben ik vanavond te vinden in de Boterwaag!

  • 14 April 2006 - 13:59

    Richard:

    Warempel: ik ben er ook bij!!

    Machteld en ik komen na de film. Wacht op ons!!

    p.s. zijn jullie al Hyvers?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 165352

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: