Boterwaag? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Boterwaag? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Boterwaag?

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

17 Februari 2006 | ,

Wie o wie heeft er zin in bier in de Boterwaag vanavond? Ik begin zo langzamerhand ontwenningsverschijnselen te ontwikkelen...

  • 17 Februari 2006 - 14:15

    Erwin:

    Jaaa.. - ik wou al posten maar wist niet meer hoe, gelukkig zijn er genoeg dorstigen waar ik op rekenen kan! - heeft iemand nog instructies voor mij?

  • 17 Februari 2006 - 14:21

    Lenny:

    Jeee.... biertjes!! Ben nog steeds een beetje aan het uitkateren van woensdag maar volgens mij helpen meer biertjes daar prima bij! :)

  • 17 Februari 2006 - 14:22

    Marieke:

    Helemaal onderaan de pagina kun je op beheerpagina klikken. dan kun je posten (mits je het wachtwoord weet natuurlijk ;))

  • 17 Februari 2006 - 15:18

    Wouter En Marnis:

    Goed plan, het is alweer te lang geleden ;-)
    Wij zijn er om een uurtje of 9!

  • 17 Februari 2006 - 15:44

    Erwin:

    Uur of negen is prima - mooi eerst ff tijd om op de Tacx mijn trainingsquotum voor deze week te vervolmaken!
    Dat wachtwoord hoor ik vanavond wel, en morgenmiddag dan ws. nog een keer..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: