Toe aan een biertje.. ;) - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Toe aan een biertje.. ;) - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Toe aan een biertje.. ;)

Door: lenny

Blijf op de hoogte en volg

10 Februari 2006 | ,

Of toch pas vanavond in de Boterwaag, wie doet er mee?

  • 10 Februari 2006 - 12:13

    Marieke:

    Lijkt me een goed plan!
    Uurtje of 9?
    (Er is wel een kleine kans dat ik ga crashen op de bank...)

  • 10 Februari 2006 - 12:39

    Marnis:

    Zin wel maar helaas, omdat wij morgenochtend vroeg naar Leeuwarden vertrekken om onze nieuwe (tweedehands) VW passat op te halen, sla ik een keertje over...
    Have fun!

  • 10 Februari 2006 - 14:01

    Tomas:

    Wellicht later op de avond. Daarvoor zit ik op het plein.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 165344

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: