Handjes gezocht! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Handjes gezocht! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Handjes gezocht!

Door: Jeanine

13 Januari 2006 | ,

Hoi Haagse vrienden,

we zoeken nog wat handjes! Op 28 januari gaan we verhuizen naar De Bilt, en we zouden het leuk vinden als we 's ochtends met flink wat mensen ons zoldertje leeg zouden kunnen krijgen. Een beetje spierpijn verdelen, zeg maar ;-).

We heeft er zin om te helpen?

• 13 Januari 2006 - 10:39

Jeroen:

ondanks mijn hartgrondelijke hekel aan verhuizen, kun je zeker op mijn hulp rekenen! hoe laat mag ik me melden op het zoldertje?

• 13 Januari 2006 - 11:04

Machteld:

Ik ben erbij! En voouit, ik doe gek, en ik rij naar de Bilt om daar mee te helpen met de Utrechtse vrienden om al jullie spullen in jullie nieuwe huis te zetten.

• 13 Januari 2006 - 11:09

Jeanine:

we dachten aan 10.30 uur met een bakkie koffie natuurlijk (en een gevulde koek). Het klinkt natuurlijk wat vroeg(zeker voor de boterwaaggangers) maar we hopen om 13.00 uur met het busje te kunnen vertrekken richting De Bilt.
    We zouden het dus geweldig vinden als jullie van 10.30 uur tot 13.00 uur konden helpen.

• 13 Januari 2006 - 11:37

Erwin:

Zit dan een weekendje in Belgie, helaas..

• 13 Januari 2006 - 12:06

Marnis:

Ik kom helpen, heb nog lang geen genoeg van verhuizen!

• 13 Januari 2006 - 13:44

Wouter:

het is vroeg, maar vooruit.
    ik ben erbij!

• 13 Januari 2006 - 13:46

Wouter:

ps. zijn er vanavond nog mensen in de boterwaag te vinden?

• 13 Januari 2006 - 15:04

Tomas:

na een uur of 9 ben ik wel in voor de boerwaag

• 13 Januari 2006 - 17:23

Marieke:

eerst naar Wox en als we dan nog enige ruimte over hebben voor biertjes, komen we ook nog wel even in de Boterwaag kijken.

• 13 Januari 2006 - 18:20

Nick En Sara:

wij komen helpen en.... we gaan vanavond naar de Boterwaag! tot zo!

• 14 Januari 2006 - 13:27

Jeanine:

geweldig en zo snel: meteen tien handjes (5 personen) erbij: het wordt straks nog makkelijk ;-))

• 15 Januari 2006 - 10:13

Theo:

Ik heb dan wel twee linkerhandjes maar die kunnen nog wel wat tillen.
    Wil ook wel mee naar De Bilt om daar te helpen. Zie ik meteen jullie nieuwe stulpje.

• 15 Januari 2006 - 10:43

Florian:

Als verhuisexpert kan ik natuurlijk niet achterblijven :-p. Jeanine, verjaardag/afscheid Heleen is 's avonds, dus ik ben present en kan eventueel ook mee naar de Bilt.

• 16 Januari 2006 - 08:45

Gijsje:

Die gevulde koek klinkt erg aantrekkelijk... En een paar trappen op en af lijkt mij een prima begin van de zaterdag!