Tweede kerstdag.. - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Tweede kerstdag.. - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Tweede kerstdag..

Door: lenny

19 December 2005 | ,

Zijn er nog mensen vrij van familieverplichtingen op tweede kerstdag?

Lijkt me gezellig om dan samen te eten en lekker uit te gaan... Wie doet er mee?

• 19 December 2005 - 14:27

Marnis:

Goed plan! En ik ben vanaf de middag helemaal vrij!

• 19 December 2005 - 17:49

Tomas:

Ja, tweede kerstdag lijkt me weer een uitstekende dag om aan het bier te gaan!

• 20 December 2005 - 10:06

Jeroen:

ai, helaas! verplichtingen alom. kan ik misschien nog iemand overhalen voor een pre-kerstlunch? vrijdag a.s. lijkt me een mooie dag, den haag de juiste plek.

• 20 December 2005 - 10:13

Marnis:

Jeroen, als ik niet op kraamvisite ben (dat weet ik later vandaag) dan luntz ik graag mee!

• 20 December 2005 - 13:21

Florian:

Maandagavond heb ik weer eens een feestje in Nijmegen. Aanstaande vrijdag (23/12)ben ik wel in voor iets. Hoe zie je de lunch voor je Jeroen? Ik moet wel gewoon de hele dag werken.

• 20 December 2005 - 13:22

Marieke:

Ik ben allebei de keren helaas niet van de partij.

• 20 December 2005 - 13:49

Jeroen:

ergens in de stad, uurtje of half één? even kijken wie er mee gaat en dan een mooi plekkie uitzoeken zou ik zeggen.

• 20 December 2005 - 16:03

Lenny:

vrijdag ergens in de stad, uurtje of half één in combinatie met een pre-kerstlunch vind ik een prima plan! Ik ben er bij..

• 20 December 2005 - 18:07

Sara:

Helaas ik heb relax-verplichtingen in Nijmegen. Ik ga dan lekker dobberen op de woonboot.

• 21 December 2005 - 11:03

Florian:

OK prima, vrijdag 23 dec. om 12.30uur lunchen. Ik wil wel uiterlijk 13.30uur terug zijn op kantoor.

• 21 December 2005 - 12:09

©:

uiteraaaaard zit ik vol met familieverplichtingen! en vrijdag a.s. is natuurlijk amsterdam de juiste plek...tot dan!

• 21 December 2005 - 14:16

Wouter:

ik ben tweede kerstdag van de partij, en het is bovendien al eerder tijd om aan het bier te gaan!!

• 22 December 2005 - 08:02

Jeroen:

Ik zie hier een enorm uitgebreide pre-kerstlunch doorlopend in kerst-inpilsen ontstaan. B'vo daarvoor! Waar gaat er gelunched worden? (Gebierd in de Boterwaag, mag ik aannemen.)

• 22 December 2005 - 08:37

Wouter:

de lunch laat ik schieten,
    heb lunch op werk...

• 22 December 2005 - 16:23

lunch

• 22 December 2005 - 16:24

Lenny:

tweede poging... haha ... na zo'n kerstborrel verloopt het allemaal wat minder soepel natuurlijk!! :)

Lunch bij Schlemmer? Half een!! Tot morgen!!

• 22 December 2005 - 17:35

ben er bij!
    Tot in schlemmer!

• 23 December 2005 - 07:59

Florian:

Kzie jullie over meerdere uurtjes daar