Racoon en INXS bij Ramonaaa - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Racoon en INXS bij Ramonaaa - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Racoon en INXS bij Ramonaaa

Door: Richard - Ramonaaa

01 September 2005 | ,

Op vrijdag 2 september is het programma Ramonaaa voor het eerst te horen bij Midvliet FM. Tussen 20.00 en 22.00 uur is er onder meer een interview met Tim Farriss, gitarist van INXS, te horen. Deze band scoorde in de jaren 80 en begin jaren 90 de ene hit na de andere, met nummers als Need You Tonight en Suicide Blonde. In de tv-show 'Rockstar: INXS', een afgeleide van Starmaker, zoekt de band momenteel een opvolger voor de in 1997 overleden zanger Michael Hutchence. De bedoeling is dat de band met een nieuwe zanger (of zangeres) een album op gaat nemen. Ook komt er een nieuwe wereldtournee. Het Nederlandse INXS-streetteam is tijdens de uitzending ook van de partij.

Verder zal de band Racoon live komen spelen. Eerder dit jaar kwam deze Nederlandse band sterk terug met het album Another Day, wat door de luisteraars van Ramonaaa verkozen werd tot Album van de maand mei. De huidige single Love You More doet het goed in de hitlijsten. Binnenkort begint de band aan de najaarstour. Op donderdag 15 september staat er een concert in het Paard van Troje op het programma.

Check http://www.ramonaaa.nl voor het laatste nieuws, de frequenties en de link naar de audiostream op internet.

• 02 September 2005 - 11:32

Lenny:

veel plezier vanavond richard!
    enne.. kun jij misschien gelijk vragen wie die leuke vriend van Paul Bukkens is die op lowlands was.. (32, woont in goes, komt uit voorburg) :) :)

De rest is in de Boterwaag vanavond?? Uurtje of 8?

• 02 September 2005 - 12:03

Marieke:

Boterwaag is een goed idee. Volgens mij is het terrasjesweer.
    Ik ben niet van plan heftig te gaan stappen, want morgen komen om 8 uur de bouwvakkers onze voegen uitbikken....grrrr.

• 02 September 2005 - 12:09

Wouter: