Het is eindelijk weer strand weer!!! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Het is eindelijk weer strand weer!!! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Het is eindelijk weer strand weer!!!

Door: Wouter en Marnis

Blijf op de hoogte en volg

29 Augustus 2005 | ,

Dus, wie heeft er zin en tijd om morgenavond (dinsdag 30 augustus)te gaan eten, voetballen, zwemmen etc. in de buurt van strandtent Zuid?

  • 29 Augustus 2005 - 08:55

    Marieke:

    Wel veel zin, maar ben helaas in Winterswijk. Ik ga zo mijn laatste vakantiedag maar aan het strand doorbrengen, ook niet heel vervelend!

  • 29 Augustus 2005 - 09:53

    Tomas:

    Jaaaaa, en ik neem mee:
    fles wijn
    stokbrood
    tonijnsalade

  • 29 Augustus 2005 - 10:50

    Lenny:

    Eindelijk!!! Ik ben er bij hoor..

    RACOON IS UITVERKOCHT!! BOEHOE... :(

    Richard hoe zit dat met die uitzending?? ;)

  • 29 Augustus 2005 - 10:53

    Machteld:

    Jaaa, ik ben erbij! Genieten nu het nog kan!

  • 29 Augustus 2005 - 12:32

    Theo:

    Vergeet vooral ruby niet! Ik ben er bij en zal iets te eten meenemen...

  • 29 Augustus 2005 - 12:51

    Machteld:

    Jaaa, ik ben erbij! Genieten nu het nog kan!

  • 29 Augustus 2005 - 14:23

    Marieke:

    Ben net weer terug van het strand, verbrand en wel, maar het was heerlijk. Erg jammer dat W'wijk zo ver van het strand ligt.

  • 29 Augustus 2005 - 14:49

    Richard:

    Racoon is (hoogstwaarschijnlijk) vrijdag bij ons in de uitzending bij onze nieuwe omroep, Midvliet FM. Natuurlijk is Ramonaaa altijd te beluisteren via www.ramonaaa.nl, linksboven is een knopje naar de audiostream.

    We gaan ook INXS interviewen (ja de echte), dus het belooft een spetterende eerste uitzending te worden!

    Ik ben er overigens morgen niet bij, want dan heb ik een werkuitje.

  • 29 Augustus 2005 - 16:46

    Barbara:

    jaaaaaaaaaaa, strand!!!zon!!!hoera!!!

  • 30 Augustus 2005 - 07:20

    Erwin:

    Ik ben erbij en ik neem mee... een bbq, wat voor erop, iets voor ernaast en iets om het mee weg te spoelen.
    Theo: wie is ruby? Je bent wel op dreef, hee?

  • 30 Augustus 2005 - 08:00

    Jeroen:

    ruby? in de zin van hele zoete port? niet mijn ding. dus ga ik dat zeker ook niet meenemen. klus wel een (beschaafde) salade in elkaar. ben er rond 18:30.

  • 30 Augustus 2005 - 08:02

    Jeanine:

    ik kom ook, ben denk ik al iets eerder op het strand (17.30 uur). Hoe laat komen jullie?

  • 30 Augustus 2005 - 09:39

    Wouter:

    wij zijn er rond zessen
    met bbq en bijbehoren...
    heb er zin in!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: