Pre- kerstborrel/hapje - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van denhaag - WaarBenJij.nu Pre- kerstborrel/hapje - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van denhaag - WaarBenJij.nu

Pre- kerstborrel/hapje

Door: Marnis

Blijf op de hoogte en volg

30 November 2013 | Zuid-Afrika, Den Haag

Wie heeft er zin in een pre kerstborrel ( en eventueel een hapje vooraf) op zaterdag 21 december?

  • 01 December 2013 - 10:29

    Sara:

    Leuk plan!!! Ik ga even kijken of ik kan. X

  • 01 December 2013 - 13:52

    Sara:

    Ja! Ik kan! Goed begin van de winter en mijn vakantie!

  • 02 December 2013 - 10:21

    Marieke:

    Ik vind het een leuk plan! Bij mij zal het (kapotte grammofoon...) weer afhangen van de omstandigheden met verbouwing, felix, zwangerschap en Floris, dus laatste moment beslissing worden.

  • 02 December 2013 - 12:25

    Gijsje:

    Ik vind het ook een superleuk plan. Is hier wel redelijk hectisch op moment. Ruben druk, Elin al tijdje aan het kwakkelen en chagerijnen... Ik ga dus net als Marieke laten afhangen van laatste moment of ik wel of niet kom, maar denk dat het wel moet lukken!
    En Mar, waar gaan we dan kerstborrelen en happen... bij jullie thuis of in de stad?

  • 02 December 2013 - 15:41

    Marjolein, Norman En Leonora:

    Leuk, vooral leuk begin van mijn minivakantie:)
    En met of zonder kids? Zaterdag isdat toch...kunnen we lekker vroeg beginnen gnagna

    Liefs lein

  • 02 December 2013 - 22:26

    Jeanine:

    leuk! Mooie start ook van mijn vakantie :-)

    Wij hebben wellicht een feestje van Yulia, maar dat hangt af of ze komende week ook echt promoveert (dat werkt anders in Duitsland, daar hoor je pas na je presentatie en verdediging of je echt gepromoveerd bent). Maar ik verwacht dat er combinatie mogelijkheden zijn (feestje van Yulia is denk ik iets meer in de middag en dit voorstel gaat toch meer over de avond, toch?).

    kan ik uit dit voorstel concluderen dat de 2e kerstdag traditie niet meer bestaat? (wij zijn al twee jaar op rij niet aangesloten, dus zijn daarin even kwijt of deze traditie nog bestond)

  • 03 December 2013 - 07:43

    Marnis:

    Gezellig! Mijn idee was in de stad, we hebben oppas geregeld.
    En Jeanine, nee de tweede kerstdag traditie is volgens mij met komst van kinderen een stille dood gestorven.

  • 04 December 2013 - 08:37

    Theo:

    Wij zijn er bij!! Zowel bij hapje en borrel. Ook een mooi begin van onze vakantie! Anouk en Theo

  • 04 December 2013 - 09:46

    Machteld:

    Gezellig, ik ben er ook bij!

    Overigens is mijn agenda op Tweede Kerstdag nog leeg (en had ik stiekem al een beetje een plannetje gemaakt met Richard en Jeanine), dus wie zin heeft (met of zonder kinderen ;-)) is van harte welkom bij mij op die dag voor een hapje, een drankje en een spelletje!

  • 04 December 2013 - 12:57

    Mirjam:

    Wat een leuk idee! We kunnen er helaas niet bij zijn. We hebben dan kerstetentje met JW's oud-huisgenoten.

  • 04 December 2013 - 13:06

    Mirjam:

    Machteld, ook een leuk idee! We kunnen hier helaas ook niet bij zijn. We reizen tijdens de kerstdagen door het land langs familie.

  • 04 December 2013 - 15:09

    Tomas:

    die dag heb ik met de gezusters du perron afgesproken maar in de avond kan ik zomaar aanhaken....

  • 04 December 2013 - 16:23

    Marnis:

    Tomas, neem je die gezusters meteen mee s avonds?
    Wij hebben vanaf 18u oppas, zullen we om 19u voor eten afspreken? Iemand nog voorstel waar? Good old Boterwaag?
    Machteld, leuk idee. Vrees dat wij familie gedoe hebben die dag. Mocht dat niet zo zijn, dan wie weet...

  • 07 December 2013 - 19:14

    Frank:

    Hey, we gingen net even kijken of er al een nieuwjaarsborrel op de agenda stond, maar het is nog mooier...een oudjaardborrel! (Dan kunnen we in het nieuwe jaar nog eens hè).
    We hebben nog geen oppasacties gedaan, maar we zijn bezig om ons buurmeisje enthousiast te maken. Anders komen we wel even samen met Tessa af. Alhoewel het dan geen diepindenacht actie zal worden.

  • 08 December 2013 - 09:37

    Florian:

    Goed om al die activiteit te zien op denhaagwaarbenjij.

    Wij gaan het weekend van 21/22 dec. verhuizen (zaterdag inpakken & zondag verhuizen), dus joinen wordt lastig. Iemand zin en tijd om heel/half dagje te komen helpen??

    2de Kerstdag laten we even afhangen van staat nieuwe huis/energieniveau :-)

    Florian

  • 11 December 2013 - 15:26

    Marieke:

    Ik haak definitief af :(. Weer geveld door harde buiken en verplichte rust.

  • 12 December 2013 - 18:58

    Marnis:

    Ik ga dit weekend reserveren voor eten in de Boterwaag. Wie eten erin ieder geval mee naast Sara, machteld, theo en anouk, (lein)?

  • 12 December 2013 - 18:58

    Marnis:

    Ik ga dit weekend reserveren voor eten in de Boterwaag. Wie eten erin ieder geval mee naast Sara, machteld, theo en anouk, (lein)?

  • 14 December 2013 - 09:24

    Lein:

    Yes Marnis, ik eet graag mee. Norm blijft thuis met Nora.
    Hoe laat wil je eten?

  • 14 December 2013 - 11:03

    Marnis:

    Gezellig. Ik dacht 19 uur...

  • 17 December 2013 - 20:21

    Marnis:

    Er is gereserveerd om 19 u in de Boterwaag. Tot dan allemaal!

  • 17 December 2013 - 20:43

    Sara:

    Toppie!

  • 18 December 2013 - 14:42

    Jeanine:

    top!

  • 18 December 2013 - 22:40

    Theo:

    Helemaal goed! Tot zaterdag!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Den Haag

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 821
Totaal aantal bezoekers 164962

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: