Boterwaag morgenavond 20 september? - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van denhaag - WaarBenJij.nu Boterwaag morgenavond 20 september? - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van denhaag - WaarBenJij.nu

Boterwaag morgenavond 20 september?

Door: Machteld

Blijf op de hoogte en volg

19 September 2013 | Zuid-Afrika, Den Haag

Ik ben weer in het land!! Mike is op dit moment in Engeland, maar die landt morgen op Schiphol. Wie heeft er zin om morgenavond een biertje met ons te drinken in de Boterwaag? Vanaf een uurtje of 8 zijn wij er.

  • 19 September 2013 - 20:14

    Marieke:

    Ha Machteld! leuk dat je er weer bent, welkom terug! Ik zou het leuk vinden om jullie weer eens te zien, maar helaas kan ik morgenavond niet. Floris is van huis, dus ik heb oppasdienst... en ik ben weer 14 weken zwanger en net voorzichtig aan het opkrabbelen uit de 1e trimester narigheid, dus ik lig vroeg in mijn bedje :(.
    Hopelijk tot snel een andere keer! Veel plezier met al het weerzien na lange tijd!

  • 19 September 2013 - 22:26

    Wouter:

    Hoi machteld! Welkom terug!! Ben heel benieuwd naar je verhalen maar we hebben morgen het eerste schoolfeest op oskar zijn nieuwe school... Maar zullen we er anders zaterdag van maken??

    Groetjes
    Wouter

  • 20 September 2013 - 08:21

    Theo:

    Machteld!! Welkom terug!!! Uiteraard wil ik graag afspreken, maar zaterdag komt mij ook beter uit. Anouk vertrekt vannacht voor een week naar Ibiza en we hebben nog even een avondje samen. Grtz Theo

  • 20 September 2013 - 10:49

    Florian & Victoria:

    Hoi Machteld!

    Welcome back

    Lijkt ons erg leuk om je vanavond te zien. Wij zijn om 19uur al in de Boterwaag om een hapje te eten. Dan zien we jullie om 20uur (!?). Daarna gaan we naar Het Paard.

    Who else joins??

    PS Heb je nog een NL telefoonnummer?

    Groeten

    FloVic

  • 20 September 2013 - 12:04

    Gijsje:

    Hoi Machteld,

    Leuk dat je er weer bent!!!

    Ik ga vanavond naar het Paard voor mijn verjaardag met Florian en Victoria en Marjolein. Helaas zijn die kaartjes al uitverkocht, maar Sara gaat ook proberen om aan de deur nog een kaartje te krijgen.

    Het concert begint om 8 uur, dus dan lopen we elkaar precies mis. Maar wie weet als je lang blijft plakken in de Boterwaag, dat ik je daarna zie?
    @ Wout, leuk idee om zaterdag te proberen. Ik weet alleen nog niet of mij dat gaat lukken ivm oppas!
    @ FloVic, Ruben en ik eten even thuis een hapje. Maar dan pikken we jullie wel op uit de Boterwaag! Tot straks. Ik heb er zin in!!!

    Liefs Gijsje

  • 20 September 2013 - 13:40

    Machteld:

    Gefeliciteerd Marieke! Ik heb nog wat kraamvisites af te leggen hier in Nederland ;-).

    Ik schuif vanavond om 7 uur even aan in de Boterwaag. Gezellig! Mike is dan nog onderweg van Schiphol als het goed is, dus die ga ik dan oppikken rond 19.30 uur.
    En dan doen we het morgenavond gewoon nog even dunnetjes over. We gaan morgen eerst bij Eefke eten morgen en komen daarna naar de Boterwaag.
    Ik heb mijn iPhone 3 met het bijbehorende nummer weer afgestoft, dus ik ben weer bereikbaar op mijn oude nummer: 0620970682.

    Tot vanavond/morgenavond!

  • 20 September 2013 - 13:55

    Tomas:

    Ha, de site is weer in de lucht!
    Ha Machteld, welkom terug!
    Ik zie je morgen in de Boterwaag!

    groeten, Tomas

  • 20 September 2013 - 16:03

    Lenny:

    Hee Machteld, Welkom thuis!! Wat gezellig dat je er weer bent.
    Vanavond kan ik helaas ook niet, maar morgen gaat zeker lukken!
    Tot dan! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Den Haag

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 535
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: