Strand BBQ - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van denhaag - WaarBenJij.nu Strand BBQ - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van denhaag - WaarBenJij.nu

Strand BBQ

Door: Marnis

Blijf op de hoogte en volg

31 Juli 2013 | Zuid-Afrika, Den Haag

Ja hoor, het wordt alweer 30 graden deze week. Wie gaat er vrijdag mee BBQ-en op het strand?

  • 31 Juli 2013 - 10:15

    :

    Bizar trouwens dat er alleen nog maar Den Haag in Zuid Afrika bestaat op deze site!

  • 31 Juli 2013 - 11:38

    Wouter:

    correctie: 33 graden...!

  • 31 Juli 2013 - 13:06

    Marieke:

    oh, dat zou een heerlijk begin zijn van mijn weekje vakantie... Ik vrees alleen dat ik het thuisfront nog niet alleen kan laten. Ik ga het in de week leggen, maar reken vooralsnog maar niet op mij.
    Overigens is Zuid Afrika een prima plek om te zijn :) Misschien komt het door de combinatie van Den Haag en 30 graden ;)

  • 31 Juli 2013 - 17:48

    Sara En Nick:

    Wij gaan zeker mee BBQ-en. Heeeeeeeeeeerlijk om uit het werk in 30 graden naar het strand te gaan.
    Tot vrijdag!!!

  • 31 Juli 2013 - 17:48

    Sara:

    correctie 33 graden!!! haha!

  • 01 Augustus 2013 - 15:34

    Anouk En Theo:

    Wij zijn er bij! Waarschijnlijk komen wij al vroeg in de middag. Spreken we af op het strand bij strandpaviljoen Zuid? Ik lees trouwens dat het morgen 37 graden kan worden...

  • 01 Augustus 2013 - 18:59

    Marieke:

    Joehoe ik kom ook!! :) ik heb oppas geregeld. Ik vind het overdag veel te heet maar kom eind vd middag/begin avond. Heerlijk!

  • 02 Augustus 2013 - 00:27

    Marnis:

    Gezellig! Neem allemaal eigen drank mee! Het wordt aan het strand wschl 32 graden. Pfff. We spreken inderdaad bij zuid af, wij gaan ook al eerder om in het water te gaan liggen.

  • 02 Augustus 2013 - 09:13

    Jeanine:

    Veel plezier! Wij vertrekken morgen op vakantie. Naar Den Haag heen en weer rijden is nu niet echt handig. Het strand is denk ik wel de beste plek om te zijn vandaag.

    Genietse!

  • 02 Augustus 2013 - 11:19

    Lenny:

    Wat superhandig toch, dat denhaag.waarbenjij... ;-)
    Ik ben er bij en kom zo vroeg mogelijk, moet alleen eerst nog even auto bij de garage ophalen.

  • 02 Augustus 2013 - 12:49

    Henrike:

    ja leuk!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Den Haag

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 454
Totaal aantal bezoekers 165046

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: