Zijn jullie jullie allemaal lief geweest? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van denhaag - WaarBenJij.nu Zijn jullie jullie allemaal lief geweest? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van denhaag - WaarBenJij.nu

Zijn jullie jullie allemaal lief geweest?

Door: Sinterklaas

Blijf op de hoogte en volg

06 November 2011 | Spanje, Madrid

Sinterklaas komt op op 2 december naar het Haagse. Wij vinden het leuk om dat te vieren.

Wie doet er mee met dit heerlijke Sinterklaasavondje?

Geen lootjes, maar gewoon een heerlijk avondje met pepernoten, kleine kadootjes en dobbelstenen.




  • 06 November 2011 - 10:30

    Florian & Victoria:

    Toppertje

    Wij zijn al pepernoten aan het bakken

    Waar mogen we ons melden?

    Grts

    Pietermens

  • 06 November 2011 - 10:58

    Marnis:

    Wat een goed idee! Wij zijn braaf geweest. Mogen wij ons huis aanbieden voor dit gezellig samen zijn? Dan kunnen de vossenkinderen rustig slapen terwijl wij de cadeaus binnen dobbelen. En dan zorg ik ook voor taart ( ben de dag ervoor jarig!)

  • 06 November 2011 - 10:59

    Marieke:

    Gezellig! Ik ben er bij.
    Floris is dan wijnproeven met wat vrienden, dus die moet de pepernoten aan zich voorbij laten gaan.

  • 06 November 2011 - 11:20

    Lenny:

    Wat een gezelligheid! Leuk!

    Ik zal ook wat, al dan niet zelf gebakken/gebrouwen, lekkers meenemen! :-)

  • 07 November 2011 - 16:32

    Tomas:

    ik doe mee!

  • 09 November 2011 - 10:03

    Machteld:

    Lekker van die oudbakken keiharde pepernoten van Florian en Victoria waar je zo lekker je tanden op breekt!

    En top dat de Vosjes hun nederige stulpje beschikbaar stellen voor Sint en de Pietermannen.

    Wat de kadootjes betreft. Ik stel voor dat iedereen 2 kadootjes van maximaal 5 euro meeneemt en een gerecycled kadootje (iets wat hij in de kast heeft staan en niet meer nodig heeft).

  • 10 November 2011 - 18:01

    Lenny:

    Zie ik hier een pepernotenbakwedstrijd aankomen? :-)

  • 10 November 2011 - 20:20

    Sara En Nick:

    Wij zijn dan op verrassingsweekend, dus kunnen helaas niet meedoen met de sinterklaas vreugde.... X

  • 14 November 2011 - 11:15

    Gijsje:

    Ik heb die avond een etentje met de buren. Er is nog een kleine kans dat het niet doorgaan. Als dat zo is haken we graag op het laatste moment nog aan voor de sinterklaaspret!
    Liefs Gijsje

  • 24 November 2011 - 08:59

    Theo En Anouk:

    Wat een heerlijk avondje! Zullen wij dan voor de T(h)aai-T(h)aai zorgen... Vanaf hoe laat zijn we welkom bij de vosjes?

  • 25 November 2011 - 13:30

    Marnis:

    Jullie zijn vanaf 19.30 uur welkom. Wie komen er allemaal? Ik heb nu staan: machteld, tomas, lenny, florian, victoria, barbara, henrike, theo,anouk, marieke, eefke en martin. Klopt dit?
    Wie neemt de dobbels mee?

  • 25 November 2011 - 15:14

    Victoria:

    Ik heb nog wel een blaadje met spelregels vol wijn- en vetvlekken + dobbelstenen.

    Piet koopt dus voor ieder 2 kadotjes van 5 euro (dus 10 euro totaal)?

  • 27 November 2011 - 20:17

    Henrike:

    dat van henrike klopt :)

  • 28 November 2011 - 14:43

    Tomas:

    ik ben aan het oefenen op het maken van marsepein.

  • 28 November 2011 - 15:24

    Marnis:

    Lekker!
    Als jullie allemaal voor het snoepgoed etc. zorgen, dan regelen wij de drank!

  • 28 November 2011 - 18:00

    Eefke:

    Hoor wie hier klopt...
    Het Is zeker geen vreemdeling,
    Maar wel iemand die er ook graag bij is.

    Iemand zin in warme chocolade melk voor bij de zoete hapjes? En spijskoek? Zal ik daarvoor zorgen?
    Groetjes eefke

  • 01 December 2011 - 08:19

    Gijsje En Ruben:

    Wij kunnen ook meedoen! Zullen wij voor wat hartige hapjes zorgen als tegenwicht voor al het suikergoed?

    XX Gijsje

  • 02 December 2011 - 11:59

    Marieke:

    O jammer dat ik dit te laat lees, anders had ik nog wat kotsbakjes uit het ziekenhuis mee kunnen nemen :-)

    Gezellig, tot vanavond!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 165064

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: