Kerstdiner op Tweede Kerstdag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Kerstdiner op Tweede Kerstdag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Kerstdiner op Tweede Kerstdag

Door: Machteld

Blijf op de hoogte en volg

13 December 2011 | ,

Wie heeft er zin (en geen familieverplichtingen) om op Tweede Kerstdag samen te eten. Ik vond het tapaskerstdiner bij Gijsje en Ruben vorig jaar erg geslaagd, dus laten we dit jaar dezelfde opzet doen. Het kan bij mij thuis!

  • 13 December 2011 - 09:51

    Marieke:

    Ooooh, dat was echt heel gezellig en ik zou er graag bij zijn, maar tweede kerstdag zijn we al bij mijn familie. Jammer!

  • 13 December 2011 - 19:10

    Victoria & Florian:

    Ha Machteld,

    Top idee, alleen wij hebben wel familie 'verplichtingen', dus we zijn er helaas niet bij.

    Veel plezier!

  • 14 December 2011 - 08:55

    Gijsje:

    Ha Machteld, helaas kunnen wij ook niet op 2e kerstdag... Eet smakelijk!

  • 14 December 2011 - 11:05

    Sarita Y Nickos:

    Que pena,

    Wij zijn dan lekker in Spanje tapas aan het eten....
    Besos!

  • 16 December 2011 - 16:33

    Theo:

    En ook ik heb dit jaar familieverplichtingen (2x zelfs).

  • 19 December 2011 - 11:24

    Machteld:

    Vanwege de overweldigende belangstelling ;-) heb ik inmiddels andere plannen gemaakt voor Tweede Kerstdag. Veel plezier allemaal!

  • 23 December 2011 - 12:07

    Victoria:

    Jammer...! Door een planningsfoutje in de familie zijn onze plannen inmiddels omgedraaid en kunnen we wel op 2e kerstdag. Anyway, allemaal een hele fijne kerst gewenst!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: