Eten bij de Boterwaag? - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Eten bij de Boterwaag? - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Eten bij de Boterwaag?

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg

22 Juli 2011 | Nederland, Utrecht

Wie gaat er nog meer mee eten met Barbara, Tomas en mij bij de Boterwaag v.a. een uur of zeven? Dan reserveer ik alvast.

  • 22 Juli 2011 - 11:04

    Wouter:

    Leuk, ik eet graag mee!

  • 22 Juli 2011 - 11:41

    Marieke:

    Jammer, ik kan er niet bij zijn! Heb een zussendagje.

  • 22 Juli 2011 - 13:19

    Lenny:

    Ga eerst borrelen met collega's en weet dus nog niet tot hoe laat. Bel jullie tzt wel of er eventueel nog een stoeltje over is in de Boterwaag..

  • 22 Juli 2011 - 13:53

    Gijsje:

    Ga vanavond thuis op de bank hangen om bij te komen van het vroege opstaan na mijn eerste werkweekje in Alkmaar. Het was superleuk en het reizen valt stiekem ook wel mee, maar verlang nu wel naar lekker uitslapen morgen... :-)
    XX Gijsje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 165018

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: