Met de U-knights naar de Parade? - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Met de U-knights naar de Parade? - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Met de U-knights naar de Parade?

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg

21 Juli 2011 | Nederland, Utrecht

Ha Haagse Harries,

Morgen (vrijdag) gaat een aantal U-knights naar de Utrechtse Parade. Mocht je de Haagse versie gemist hebben door regen of vakantie: ga gezellig mee! Het is vlakbij het station dus je kunt makkelijk met de (nacht)trein weer naar Harrie-land.

PS Het wachtwoord voor deze site heb ik ontfutseld van een ex-Harrie...

  • 21 Juli 2011 - 18:27

    Harrie Marnis:

    Hè, wat leuk: kruisbestuiving ;-)
    Helaas ben ik nog iets te gebonden aan huis om een hele avond naar het Utrechtse te vertrekken. Veel plezier!

  • 22 Juli 2011 - 10:06

    Erwin:

    Ha Manon, welkom!

    Ben in Harrieland al naar de Parade geweest, vond vooral de Ashton Brothers erg leuk!

    Veel plezier!

  • 22 Juli 2011 - 11:15

    Wouter:

    he manon
    ik heb moeite om het harrieland achter te laten, heimwee en zo...
    sla even over!
    groet
    wouter

  • 22 Juli 2011 - 13:17

    Lenny:

    Manon, leuk idee!! Ga in Harrie-land borrelen met collega's dus vanavond gaat niet lukken.. Maar ik houd me aanbevolen voor een volgende keer! :-) Veel plezier vanavond!

  • 22 Juli 2011 - 13:55

    Gijsje:

    Ha Manon, wat goed dat je onze site gevonden hebt! Ik blijf vanavond ook in Den Haag, maar nieuwe uitnodigingen zijn welkom!

    Groetjes Gijsje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: