Met de U-knights naar de Parade? - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Met de U-knights naar de Parade? - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Met de U-knights naar de Parade?

Door: Manon

21 Juli 2011 | Nederland, Utrecht

Ha Haagse Harries,

Morgen (vrijdag) gaat een aantal U-knights naar de Utrechtse Parade. Mocht je de Haagse versie gemist hebben door regen of vakantie: ga gezellig mee! Het is vlakbij het station dus je kunt makkelijk met de (nacht)trein weer naar Harrie-land.

PS Het wachtwoord voor deze site heb ik ontfutseld van een ex-Harrie...

• 21 Juli 2011 - 18:27

Harrie Marnis:

Hè, wat leuk: kruisbestuiving ;-)
    Helaas ben ik nog iets te gebonden aan huis om een hele avond naar het Utrechtse te vertrekken. Veel plezier!

• 22 Juli 2011 - 10:06

Erwin:

Ha Manon, welkom!

Ben in Harrieland al naar de Parade geweest, vond vooral de Ashton Brothers erg leuk!

Veel plezier!

• 22 Juli 2011 - 11:15

Wouter:

he manon
    ik heb moeite om het harrieland achter te laten, heimwee en zo...
    sla even over!
    groet
    wouter

• 22 Juli 2011 - 13:17

Lenny:

Manon, leuk idee!! Ga in Harrie-land borrelen met collega's dus vanavond gaat niet lukken.. Maar ik houd me aanbevolen voor een volgende keer! :-) Veel plezier vanavond!

• 22 Juli 2011 - 13:55

Gijsje:

Ha Manon, wat goed dat je onze site gevonden hebt! Ik blijf vanavond ook in Den Haag, maar nieuwe uitnodigingen zijn welkom!

Groetjes Gijsje