Sloopfeest - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Sloopfeest - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Sloopfeest

Door: Gijsje

Blijf op de hoogte en volg

29 Juni 2010 | Nederland, Scheveningen

Zaterdag is ons sloopfeest op de Dirk Hoogenraadstraat.

Mijn vader is recepten aan het bedenken en wij zijn de to do lijst aan het maken!

Ivm met inkopen van lekker eten, biertjes en werkhandschoenen wil ik graag weten wie er komen.

Wil je voor a.s. vrijdag laten weten of je erbij bent?

Liefs Gijsje

  • 29 Juni 2010 - 07:56

    Lein & Norm:

    Wij melden ons nogmaals aan! We hebben weinig sloop gereedschap, maar kan wel hamers meenemen ofzo? En we komen op de fiets.
    Liefs van ons

  • 29 Juni 2010 - 09:03

    Marieke:

    Ik kan er helaas niet bij zijn. Ben het hele weekend in Londen voor een hen-do :-)
    Sloopze en veel plezier!

  • 29 Juni 2010 - 11:39

    Wouter:

    tuurlijk! moet ik nog iets meenemen...?
    kip in stof is trouwens een heerlijk recept!!

  • 29 Juni 2010 - 12:01

    Marnis:

    Helaas kan ik niet helpen slopen, maar mogen Oskar en ik wel gezellig komen eten en drinken?

  • 29 Juni 2010 - 12:52

    Tomas:

    ik zit zaterdag met mijn moeder in Duitsland, volgende keer help ik weer.

  • 29 Juni 2010 - 13:30

    Gijsje:

    He, super dat jullie komen.
    Wouter en Lein,
    Als jullie sowieso werkhandschoenen mee kunnen nemem is dat handig. De rest weet ik nog niet, maar anders bel ik nog wel even. Enne Marnis, natuurlijk zijn jij en Oskar welkom bij de BBQ!
    Liefs Gijsje

  • 29 Juni 2010 - 16:27

    Sara En Nick:

    Wij zijn van de partij! Kip in stof... hmmm even overleggen met de chefkok hoe lang dat moet marineren. Zou kip in zaagsel en roestige spijkers ook lekker zijn? Wel slecht voor mijn tanden denk ik! Ha

  • 29 Juni 2010 - 17:15

    Lenny:

    Met een lekker sappig schuurpapiertje erbij lijken het zaagsel en de spijkers me ook erg lekker!!

    Ik kom er speciaal voor slopen.. zonder sloopspullen, want die heb ik niet ;-)

    Ik heb trouwens mijn tentamen gehaald!!! ZOO BLIJ!!!

  • 30 Juni 2010 - 09:14

    Lein & Norm:

    Wij willen ons graag inschrijven voor de roestige vegetarische optie...misschien met stukjes baksteen gevulde waterleiding, een nieuw recept voor papa peter? :)

  • 30 Juni 2010 - 09:36

    Henrike:

    Hee Gijsje en Ruben,

    Ben er niet bij, overleg met schoonfamilie over de bruiloft van mn zusje.. Heel veel sloopplezier, jullie pakken het goed aan! :)
    O en Lenny, goed bezig

  • 01 Juli 2010 - 09:45

    Theo:

    Hallo!! Ik kom, maar is het mogelijk dat ik om 16.00 uur anderhalf uur pauze neem en Argentinie-Duitsland kan gaan kijken?

  • 01 Juli 2010 - 10:07

    Marnis:

    Leuk! Hoe laat begint de bbq?

  • 02 Juli 2010 - 06:32

    Gijsje:

    Ik denk dat de BBQ rond een uurtje of 4-5 begint.

    En voor Theo en andere voetballiefhebbers er zijn voldoende strandtenten met grote TV's in de buurt!

    Tot morgen allemaal. Enne, als je werkhandschoenen hebt, neem ze dan mee!

  • 02 Juli 2010 - 10:27

    Wouter:

    zijn sloophamer en koevoet nog nodig?
    grote haakse slijptol misschien....?

  • 02 Juli 2010 - 11:55

    Gijsje:

    Sloophamers en koevoeten zijn altijd welkom, er is ook nog een schoorsteen die eruit mag!!!

    Slijptol denk ik niet... Of kun je daar ook mee door muren zagen?? Want dan heb ik nog wel een leuk project voor jou en de slijptol.

    Oh ja en tuinstoelen voor de BBQ! Ik heb er al een aantal verzameld, maar na een dagje sjouwen willen we vast allemaal lekker zitten!


  • 02 Juli 2010 - 20:51

    Wouter:

    als er een muur uitmoet heb ik ook een jekker in de aanbieding! (huurmax vos...dus)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Scheveningen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 165126

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: