Voorprogramma sloopfeestje: 2 juli - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Voorprogramma sloopfeestje: 2 juli - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Voorprogramma sloopfeestje: 2 juli

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg

29 Juni 2010 | ,

Vrienden!

Voor diegenen die dit niet via de mail hebben ontvangen, excuses! Iedereen is uitgenodigd natuurlijk.

Zie http://sendables.jibjab.com/view/dxyNkSLmYqu3PD7g als kleine intro.

Om te vieren dat:
de zomer begint!
Martin jarig is geweest!
Emilie een nieuw huis heeft!
onze vakantie start!
het WK een succes is!
geven we een feestje.

Jij (en je partner) bent (zijn) van harte uitgenodigd om op vrijdagavond 2 juli op de Loosduinsekade 117A. Het thema van dit feest is HELDEN dus we ontvangen je graag verkleed als jouw held!! Er mag gedanst worden en geheel in thema verzorgen we de hele avond Guitar Hero voor de liefhebber.

Het feestje iswat vervroegd vanwege de wedstrijd Nederland - waarschijnlijk Brazilie. Vanaf 15.30 uur ben je welkom, wij zorgen voor een groot scherm waar je op kunt kijken.

Laat je even weten of je erbij bent, dan kunnen we rekening houden met happen en drankjes!

Tot 2 juli!

Martin en Emilie

  • 30 Juni 2010 - 16:17

    Wouter:

    ha martin, heb je ook een zwembad in je huis...?

  • 30 Juni 2010 - 16:27

    Sara:

    Gezellig! Ik heb min of meer afgesproken om met collega's naar de wedstrijd te gaan, maar ik kom daarna direct verkleed (maarten van Rossem wordt lastig, ik moet nog iets verzinnen) naar je feessie!

  • 01 Juli 2010 - 12:33

    Marieke:

    Ik vrees dat ik de wedstrijd op schiphol moet kijken :-(. Ben in Londen voor een henparty dit weekend. Gelukkig ligt Engeland er al uit, hoef ik niet tussen UK supporters te staan :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: