19 juni: Oranjebal in De Bilt - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu 19 juni: Oranjebal in De Bilt - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

19 juni: Oranjebal in De Bilt

Door: Jeanine & Richard

Blijf op de hoogte en volg

22 Mei 2010 | Nederland, De Bilt

Beste vrienden,

nu ook het roze van de Giro d'Italia verdwenen is, kan Nederland zich helemaal gaan opmaken voor het aanstaande WK voetbal. Het duurt nog even, maar wij zijn er nu al helemaal klaar voor! We gaan nu nog eerst een paar weekjes naar Spanje, en dan barst het feest los. En wij dachten: dat is een mooi moment om een (tuin)feestje te organiseren!

Op 19 juni speelt Oranje tegen Japan. Een inmaakpotje, uiteraard. Bij ons ben je welkom om de wedstrijd (op groot scherm) te bekijken, na te genieten tijdens een potje petanque, klootschieten of andere balsporten, en als afsluiting een hapje eten (nee geen sushi ;-)).

Iedereen is welkom, dus schroom niet om iemand mee te nemen. We horen wel graag voor 13 juni of, en met hoeveel personen, je een hapje mee wilt eten, zodat we voldoende kunnen inslaan.

Met lieve sportieve groet,
Jeanine & Richard

  • 22 Mei 2010 - 12:05

    Sara:

    Leuk idee! Maar ik kan helaas niet. Krijg een vriendin met haar kindjes op bezoek. Wij gaan op het strand in het oranje zitten....


  • 24 Mei 2010 - 10:53

    Gijsje:

    Wij hebben dan net onze sleutel gekregen, dus ik denk dat we gaan klussen totdat de wedstrijd begint en dan een groot scherm in Scheveningen opzoeken om te socializen met onze nieuwe buren!

    Veel plezier op vakantie!

  • 27 Mei 2010 - 09:39

    Marnis En Wouter:

    Wat jammer, wij kunnen niet.:-(
    Het is de dag na de bruiloft van Ciske en Anneke en wij gaan dan naar Callantsoog waar Oskar aan het logeren is bij zijn opa en oma.
    Heel veel plezier!

  • 30 Mei 2010 - 18:44

    Lenny:

    Gezellig idee! Ik heb alleen tentamen direct na dit weekend (de allerlaatste!!) en vermoed dat er vanwege de bruiloft al weinig van studeren terecht zal komen.
    Ik kijk dus nog even aan hoe ver ik door de boeken heen ben tzt..

  • 12 Juni 2010 - 14:11

    Marieke:

    Nog net op de valreep... mijn oranjekoorts hangt van een lange to-do-lijst af, maar mocht die het toelaten, kom ik 's middags wel de wedstrijd kijken:-). Maar ik blijf niet eten, want 's avonds heb ik weer een ander feestje.
    Hebben jullie een leuke vakantie gehad??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Bilt

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 165082

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: