Egypte.. de lange versie! - Reisverslag uit Caïro, Egypte van denhaag - WaarBenJij.nu Egypte.. de lange versie! - Reisverslag uit Caïro, Egypte van denhaag - WaarBenJij.nu

Egypte.. de lange versie!

Door: Lenny

17 April 2010 | Egypte, Caïro

Hi allemaal,

Aangezien ik hier nu waarschijnlijk toch nog wel even zit kan ik natuurlijk ook wel even een vlaggetje plaatsen!

De vakantie was super, de groep was erg leuk! Vandaag nog lekker op het strand gelegen en de komende dagen het vliegveld van dichtbij bekijken! ;) ..of misschien plakken we er nog een tripje naar Alexandrie aan vast!

Tot snel, heb ook wel weer zin in een biertje in de Boterwaag! :)

xx Lenny

• 17 April 2010 - 22:29

Marieke:

Klinkt heerlijk!
    Oeps, besef me nu dat je dus niet terug bent morgen...
    Hopelijk nog een leuke dag extra en ik hoor graag de uitgebreide versie snel!

• 18 April 2010 - 10:51

Marjolein:

Succes met de terugreis en we zien elkaar snel een keertje in de Boterwaag.

• 18 April 2010 - 13:28

Gijsje:

Geniet van je extra lange vakantie! En succes met weer naar huis toe komen.

Groetjes Gijsje

• 18 April 2010 - 17:12

Sara:

Ik ben heeeel benieuwd hoe je de terugreis gaat beleven en welk vervoersmiddel het wordt. Met de boot naar italie en daar met het vliegtuig naar parijs en dan met de trein naar DH? Of toch nog een paar dagen wachten en het vliegtuig in 1 keer naar amsterdam? In ieder geval geniet van het lekkere weer nog. Je hebt het beste excuus in handen voor extra vakantie!

• 19 April 2010 - 12:57

Theo:

Onbetaald verlof regelen en hopen dat die vulkaan nog lekker veel as blijft produceren. Veel plezier!

• 19 April 2010 - 14:40

Henrike:

ik dacht nou komt er een verhaal! maar je bedoelt je vakantie ;)
    heb jij weer, in een vakantieland vastzitten.. hoop dat t een beetje leuk blijft daar en goede reis terug (wanneer en hoe dan ook..)

• 19 April 2010 - 19:10

Lenny:

Hee en dan hier de update.. vanmorgen bij KLM geweest en we mogen ZATERDAGNACHT! pas naar huis. Een volle week vertraging dus. Na de nodige paniekaanvallen en huilbuien in de groep kunnen we er nu allemaal wel om lachen en verlaten we morgenvroeg stinkend Cairo voor Dahab in de Sinai.. lekker aan het zwembad en strand hangen! Dat maakt het lijden een stuk draaglijker ;)

En dan maar bidden dat die vulkaan niet nog een keer uitbarst..

Iemand in voor een biertje in de Boterwaag zondagmiddag? Denk dat ik er dan wel aan toe ben nl :)!!

xx lenny

• 19 April 2010 - 19:34

Jan Willem En Mirjam:

Succes met de dagen aan het zwembad ;-) Hopelijk heb je nog een goed boek bij de hand!

Succes en een goede terugreis!

• 20 April 2010 - 09:03

Marieke:

Ah, ik twijfelde of ik nou medelijden of jaloezie moest voelen, maar dat is nu toch jaloezie geworden..:-) Gaaf om de woestijn in te gaan! Nog een leuke week dan maar!

• 20 April 2010 - 10:20

Wouter:

hou vol!

• 20 April 2010 - 12:42

Tomas:

Een week vertraging, dat is het serieuze werk. probeer er maar van te genieten, ik verwacht je wel als negerin terug te zien.

• 22 April 2010 - 10:00

Gijsje:

Een echte extended vakantie. Hoop dat er genoeg leuke mensen in je vakantiegroep zijn. In ieder geval kom je nu zeker pikzwart terug! Geniet van de zon!

Liefs Gijsje