Paasbrunch in de Boterwaag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Paasbrunch in de Boterwaag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Paasbrunch in de Boterwaag

Door: Sara

04 April 2010 | ,

Vrolijk Pasen allemaal! Gisteren zagen we in de Boterwaag een menukaartje liggen met daarop allerlei hapjes en drankjes die een lekkere paasbrunch vormen. Ik geloof dat het 14 euro pp kost. Nick en ik gaan daar om 13.00 uur naar toe. Wie schuift er aan?

X Sara

• 04 April 2010 - 14:57

De Haagse Paashaas:

Als ik alle eieren verstopt heb, kom ik ook.

:) :) :) :)

• 04 April 2010 - 19:22

Gijsje & Ruben:

Wij gaan samen met de rest van Nederland morgen naar de meubelboulevard! Leuke dingen spotten voor ons huis in Scheveningen.

Veel plezier!

• 04 April 2010 - 19:22

Lenny:

ik denk dat ik het even bij de borrel wat later in de middag hou! Vanaf een uurtje of vier?

• 04 April 2010 - 19:28

Marnis En Wouter:

Leuk plan, maar helaas, wij sluiten ons bij Lenny aan want overdag wordt er een vloer gelegd! Eet smakelijk!

• 04 April 2010 - 19:29

Marnis:

PS Gijsje en Ruben: heeeeeel veel sterkte ;-)

• 04 April 2010 - 19:31

Marieke:

Leuk idee, maar helaas moeten wij onze 2e paasdag gebruiken om een nieuwe auto uit te zoeken...Fijn Pasen nog!

• 04 April 2010 - 19:37

Lenny:

Haha.. inderdaad, bijna vergeten; Gijsje en Ruben heel veel succes morgen. En Marieke en Floris ook, want autoshowrooms zijn volgens mij niet veel beter! :)

• 04 April 2010 - 21:01

Sara:

Jullie zijn hartstikke gek!

• 05 April 2010 - 05:33

Marjolein En Norman:

Wij gaan het gewoon allemaal doen..een nieuwe auto uitzoeken en naar de paasbrunch.Hopelijk krijgen we dat een beetje in onze planning gepropt. Misschien iets eerder brunchen Saar en Nick? Wat vinden jullie ervan?

• 05 April 2010 - 08:18

Marjolein:

sorry, sorry te enthousiast geweest.. we redden het echt niet rond 12 of 13 uur. Eet smakelijk en fijne paas dag nog. En iedereen succes met shoppen en klussen!

• 05 April 2010 - 09:26

Erwin:

Wij kiezen toch eieren voor ons geld. Ngih. Hilarisch.

• 05 April 2010 - 10:34

Sara En Nick:

Idd om je kapot te lachen. Ngih Ngih! Gi Gi!

• 05 April 2010 - 13:46

Lenny:

hee allemaal, tussen vier en half vijf hebben we afgesproken in Savanna!

x lenny