Huisje - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Huisje - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Huisje

Door: Frank en Elke

02 April 2010 | ,

Hoihoi,

We zijn al druk aan de slag in ons huisje! Jullie zijn allemaal welkom.
Met kluskleren krijg je de zogenaamde VIP behandeling. Dit houdt in: lekker eten, drankje, aandacht en eer. Anders ben je natuurlijk ook welkom, maar dan krijg je wel minder aandacht, aangezien het anders nooit af komt! :D
Eiklaan 67 Rijswijk.

• 02 April 2010 - 16:59

Wouter:

het wordt dringen op de klusmarkt! heb dit weekend geen tijd maar over twee weken ben ik een weekend zonder vrouw en kind... slopen dus?

• 03 April 2010 - 15:51

Gijsje En Ruben:

Ha Frank en Elke,

Succes met klussen. We komen binnenkort een keer kijken in onze kluskleren.

Liefs Gijsje en Ruben

• 03 April 2010 - 16:50

Lenny:

Ik heb voor vanmiddag ook mijn kluskleren weer uit het stof gehaald en de klussmaak te pakken gekregen bij Tomas.. dus ik kom wel een keer langs. Maar eerst op vakantie..

• 04 April 2010 - 16:27

Erwin:

Heb nog wat weekendjes weg voor de boeg (poehpoeh), maar er dient zich vast nog een klusmomentje aan!

• 09 April 2010 - 13:04

Hernrike:

hee frank en elke, k heb jullie huisje met streetview al ff bekeken... ziet er goed uit!! ben benieuwd hoe t in t echt is :)
    klusze