Vrijdagmiddagborrel - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Vrijdagmiddagborrel - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Vrijdagmiddagborrel

Door: Marieke

25 Maart 2010 | ,

Hoi!

Wie heeft er zin in een vrijdagmiddagborrel? Uurtje of half 6 in de Boterwaag?

• 25 Maart 2010 - 14:54

Wouter:

heb zeker zin! alleen haal ik half zes niet, zal voor mij later worden. mar en oskar halen het wel.

• 25 Maart 2010 - 16:24

Gijsje:

We gaan om 4 uur naar de bouwkundige keuring van ons nieuwe huis en eten 's avonds in de Boterwaag met de vader en broer van Ruben, misschien komen we elkaar nog tegen?

Liefs Gijsje

• 25 Maart 2010 - 17:25

Tomas:

ben erbij!

• 25 Maart 2010 - 19:35

Mirjam:

Leuk! Ik ben er ook bij.

• 26 Maart 2010 - 08:52

Theo:

Heb ik zin in. Ben erbij.

• 26 Maart 2010 - 10:14

Lenny:

Gezellig! Ik ook!

• 26 Maart 2010 - 10:51

Marjolein:

Ik eet ook in de Boterwaag met mijn vader en broer...en Gijs en Ruub. Dus misschien tot daarna?

Groetjes

• 26 Maart 2010 - 13:45

Erwin:

Ben er ook bij. Ws. ook wat later (uurtje of half zeven - zeven uur). Eten jullie daar?

• 26 Maart 2010 - 14:25

Nick:

Ik sluit aan na het eten.
    Dus tot strakjes

• 26 Maart 2010 - 14:47

Henrike:

ik kom ook nog aanwaaien, niet echt een idee over tijd.. :)

• 26 Maart 2010 - 15:01

Marieke:

Wat een gezelligheid!
    Lijkt me goed plan om ook in de BW hapje te eten, dus volgens mij zien we dan iedereen wel ergens een keertje langswaaien:-)
    Tot zo!

• 26 Maart 2010 - 15:26

Marjolein:

Wat leuk al die drukte zo op de vrijdagavond..de zomer hangt weer in de lucht ;)

Mijn vader neemt ons mee uit eten, dus dan eten we eerst even met hem en sluiten daarna als jullie dat niet erg vinden?

Liefs Lein en Norm