Biertje of wijntje? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Biertje of wijntje? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Biertje of wijntje?

Door: Marnis

Blijf op de hoogte en volg

19 Maart 2010 | ,

Het is alweer een tijd geleden dat ik op een vrijdagavond in de stad was. Vanavond wilde ik het weer eens proberen. Gaat er iemand mee?

  • 19 Maart 2010 - 13:54

    Barbara:

    Ik moet squashen, maar ik ben ook weer veel te lang niet in de boterwaag geweest. Dus als er in de late uurtjes nog iemand is, ben ik graag van de partij!

  • 19 Maart 2010 - 16:42

    Erwin:

    Ik ga zo eten in de stad met oom en tante. Lijkt me gezellig om nog wat af te spreken. Ik sms daarna of en waar jullie zitten.

  • 19 Maart 2010 - 21:55

    Marieke:

    Ik was de hele dag aan het spreken op een symposium. Superleuk, maar heb wel een weekend nodig om weer bij te komen... Lees het berichtje nu pas, dus ga nu maar lekker badderen :-) Fijn weekend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 164972

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: