Champagne en taart - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Champagne en taart - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Champagne en taart

Door: Marnis

17 November 2009 | ,

Op 2 december krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huis. Om dat te vieren en omdat ik de dag ervoor 33 word, zijn jullie van harte welkom voor taart en champagne op de Valkenboslaan 146. Om 20.00 uur knallen de kurken!
Laat even weten of je komt!

PS. het wordt een klein staand feestje, want we hebbend dan nog geen meubels daar ;-).

• 17 November 2009 - 19:55

Florian:

Wie weet komt zwarte Piet wel door de schoorsteen...

• 18 November 2009 - 10:48

Marieke:

Leuk! Ben heel nieuwsgierig :-)
    Mss komt Floris ook mee.

• 18 November 2009 - 13:51

Gijsje:

Hoi, Ik denk dat ik wel even langskom om jullie nieuwe paleis te bewonderen. Misschien dat Manon dan ook meekomt, want die eet die avond bij mij!

• 18 November 2009 - 19:02

Sara:

Ik ben van de partij! Ben zooo benieuwd naar het nieuwe huis..... Liefs Sara

• 18 November 2009 - 19:55

Mirjam En JW:

Leuk, we zijn heel benieuwd naar jullie nieuwe huis!

• 19 November 2009 - 20:49

Machteld :

Dat wil ik niet missen! Ben d'r bij!

• 19 November 2009 - 20:52

Theo:

Leuk, bubbeltjes en jullie huis kijken. Ben ook erg benieuwd en kom zeker langs.

• 20 November 2009 - 10:29

Lenny:

Ja natuurlijk! Leuk, ben benieuwd!

• 20 November 2009 - 15:41

Tomas:

Leuk, ben erbij!

• 24 November 2009 - 20:41

Ciske:

helaas! anneke heeft 's avonds een presentatie en dat betekent dat ik Daaf in zn bedje stop... mogen wij inhaken bij de volgende tour? dubbel gefeliciteerd alvast!!!

• 30 November 2009 - 19:10

Marjolein En Norman:

Sorry voor het late bericht! We zijn natuurlijk heel nieuwsgierig naar jullie paleis en komen zeker even kijken!

Liefs en dan bespreken we meteen wanneer we even een handje kunnen komen helpen