Help: klussers gezocht! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Help: klussers gezocht! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Help: klussers gezocht!

Door: Marnis

27 November 2009 | ,

Na de uitnodiging voor bubbels nu ook nog even een oproep van andere aard: wie o wie heeft er zin in tijd om ons te komen helpen met schilderen en vloeren leggen? We kunnen hulp gebruiken op 3, 4,(ook in de avonden) 5 en 6 december.

• 27 November 2009 - 11:33

Gijsje En Ruben:

Ik heb 6 december in onze agenda gezet! Misschien dat we de 5e ook nog even langskomen.

Liefs Gijsje

• 27 November 2009 - 12:11

Theo:

Ik kan vrijdag 4 dec
    's avonds helpen en zondag 6 dec overdag.

• 27 November 2009 - 13:26

Machteld:

Ik kom op 5 december overdag helpen. Ik opteer voor schilderen.

• 27 November 2009 - 15:44

Erwin:

Heb 6/12 ook in de agenda staan en wellicht dat ik ook 3 of 4 nog een avondje kan..

• 27 November 2009 - 15:51

Barbara:

Ik sluit me geheel aan bij Erwin, de zesde ben ik er sowieso en ik probeer de derde ook!

• 29 November 2009 - 10:53

Henrike:

aiai ik heb niet zo veel tijd eigenlijk... k probeer zat ochtend maar k laat t wel weten nog..

• 30 November 2009 - 18:05

Sara:

De 6de kom ik helpen. Aanstaande woensdag kan ik ook... maar die staat niet op jullie gewenste klusdagenlijstje. Ik zal woensdag wel eventjes bellen.

• 01 December 2009 - 22:56

Wouter:

Sara, bedoel je woensdag (morgen) of volgende week woensdag? groet
    wouter

• 03 December 2009 - 17:10

Sara:

Ik bedoelde woensdag 2 december, de 9de moet ik waarschijnlijk de hele dag leren, omdat ik weer 14 december tentamen heb.....