Wandelen met de fiets - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van denhaag - WaarBenJij.nu Wandelen met de fiets - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van denhaag - WaarBenJij.nu

Wandelen met de fiets

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg

26 Augustus 2009 | IJsland, Reykjavik

Even een korte verslagje vanuit ijsland (we hebben de vlag). We zijn nu in reykjavik na een schitterende fietstocht. Veel natuur,desolate gebieden en soms hard werken op de fiets. Alles gaat goed op twee gebroken kettingen na. Gelukkig kon ik deze zelf weer maken. Nu is het weer echt slecht. Al drie dagen regen. Afgelopen maandag fietste we in een zware storm. Windkracht 13. We werden meerdere keren van de weg geblazen en moesten stukken lopen. We zijn nu maar naar de hoofdstad gevlucht. Ik zie dat jullie mooi weer hebben. Ik hoop dat dit volgende week ook nog zo blijft, want ik ben wel toe aan wat zon. IJsland is duidelijk de ultieme uitdaging voor fietsers!

Groetjes Theo

  • 26 Augustus 2009 - 11:41

    Marnis:

    Oei, dat klinkt zwaar, nat en winderig ;-)

    Een echte uitdaging inderdaad! Ben benieuwd naar de foto's.

    Na het weekend wordt het volgens mij weer mooi!

  • 26 Augustus 2009 - 12:33

    Richard:

    Haha tja, 'IJsland is de ultieme uitdaging voor fietsers.'

    Je kunt het er qua weer treffen of niet, maar een stevig windje op zijn tijd zit er altijd bij. En een pittig stormpje is ook typisch IJslands ;-).

    Smikkel van de zeewier met gedroogde vis en drink er lekker wat Brennivin bij, dan komt het vast goed.

  • 26 Augustus 2009 - 17:07

    Wouter:

    klinkt als een uitdaging, die windkracht 13!! we zitten hier met een laffe 3 en 23 graden... veel te warm om te fietsen! tot snel, wouter

  • 27 Augustus 2009 - 07:44

    Gijsje:

    Wow bikkel! Geniet nog van het laatste staartje uitdaging, met lekker eten en een biertje!

    Tot volgende week.

  • 27 Augustus 2009 - 12:30

    Mirjam:

    Klinkt avontuurlijk, echt IJslands! Ben benieuwd naar de foto's en verhalen.

  • 30 Augustus 2009 - 05:51

    Marieke:

    Wouw, klinkt heftig! Ben wel erg benieuwd naar je foto's.

    Ik bedenk me nu dat ik helaas vergeten ben vlaggetjes te planten vanuit de VS en Canada, maar volgens mij hadden we die toch al. Wij zijn ook weer terug van een (stuk relaxtere) erg leuke reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 165126

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: