poging 2: strand! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu poging 2: strand! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

poging 2: strand!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

08 September 2009 | Nederland, Haarlem

Ik had gisteren al een strandverzoekje geplaatst, maar ik had 'm weer verwijderd toen ik besefte dat ik geen fiets had...

Maar mijn fiets doet het weer en het is nog steeds mooi weer dus:
wie heeft er zin in een avondje strand??
Ik hoop rond 17:30 op het strand te kunnen zijn :-)

  • 08 September 2009 - 09:56

    Marnis En Oskar:

    Wij willen ook!
    Als we hapje willen eten moeten we naar la cantina denk ik, want bij zuid is de keuken telkens gesloten en south beach is helemaal dichtgetimmerd...

  • 08 September 2009 - 10:40

    Marieke:

    Prima, ik kom naar La cantina!

  • 08 September 2009 - 12:05

    Gijsje:

    De laatste zomerdag... die wil ik natuurlijk niet missen!!! Ik kom ook en denk dat ik Ruben ook meeneem.

    Tot straks.

  • 08 September 2009 - 14:43

    Theo:

    Ik wil graag nog eens in de zee zwemmen. Dus ik kom en neem m'n zwembroekje mee...

  • 08 September 2009 - 16:54

    Sara :

    Hooi, ik heb nog een allergische huidreactie, dus blijf nog ff uit de zon. Ik neem nick ook mee! (hahaha, die blijft dus ook thuis)

  • 08 September 2009 - 18:26

    Marjolein:

    shit zie het nu pas...wordt al donker.
    Hoop er volgende keer weer bij te zijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: