afterkerstdiner II - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu afterkerstdiner II - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

afterkerstdiner II

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

15 December 2008 | ,

Idee voor het afterkerstdiner op de 27e:

Aangezien niet iedereen sushi-fan blijkt te zijn, lijkt me het toch het leukst om lekker wat spaanse tapas te maken/eten. Ik maak een paar tapas en zorg voor brood e.d. Zullen we allemaal iets maken en meenemen? Mocht je daar geen tijd voor/zin in hebben, no worries. Het is per slot een AFTERkerstdiner, en het idee is echt niet te moeilijk maar gewoon lekker en gezellig. Er zal waarschijnlijk meer dan genoeg zijn voor een 3e kerstdag...
Vanaf een uurtje of 6 zijn jullie welkom!

X
Marieke

  • 16 December 2008 - 08:24

    Wouter:

    heb ik daarvoor al spullen in huis gehaald...!

  • 16 December 2008 - 09:42

    Marnis:

    Aangezien ik rauwe vis op het moment moet laten staan ben ik wel voor de tapas. Maar... wouter, je kunt ook sushi als tapa meenemen, toch??

  • 16 December 2008 - 10:18

    Marieke:

    Tjemig wat een vooruitdenkerij! Neem idd lekker je sushi mee. Lijkt me prima :-)

  • 16 December 2008 - 12:40

    Tomas:

    Ik doe een poging om thee-ijs te maken. klinkt als toetje.

  • 16 December 2008 - 13:54

    Lenny:

    Spaans of Japans; volgens mij vind ik alle tapas (zonder al te veel rauwe vis..) lekker! Als het maar gezellig is ;)

  • 16 December 2008 - 17:01

    Sara :

    Dat klinkt allemaal reuzengoed! Ik schuif ook graag aan. Doe wellicht niet al te veel aan voorbereidde kookactiviteiten, maar als ik nog een lekker hapje tegenkom, dan neem ik die zeker mee....
    XXX Sara

  • 16 December 2008 - 21:14

    Mirjam En Jan Willem:

    Wij zullen ook wat lekkere tapas meenemen!

  • 17 December 2008 - 12:47

    Erwin:

    Gezellig! Handig als iedereen even aangeeft wattie van plan is te maken? Voordat we allemaal met een tortilla of een bak theeijs aankomen? :)

    Ik wil wel voor de gegrilde paprika's gaan!

  • 17 December 2008 - 17:59

    Barbara:

    Leuk! Ik zal nog even hard nadenken welke fantastische tapa ik ga klussen.

  • 18 December 2008 - 11:28

    Gijsje:

    Ik weet ook nog niet wat ik ga maken, maar kan sowieso wat lekkere spaanse wijn meenemen!!!

    XXX

  • 27 December 2008 - 14:36

    Sara En Nick:

    3x raden wat we meenemen. KAAAAAAAZEN (brie schimmel en portsalut)en JAMON!
    ook 2 stokbroden en een salade. En ook nog rode tamponade. mmmmmmmm
    oja en ook nog knoflook olijven voor het extra stinkgehalte. tot vanavond we komen denk ik een uurtje of 7

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 165011

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: