OUD&NIEUW - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu OUD&NIEUW - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

OUD&NIEUW

Door: Gijsje

Blijf op de hoogte en volg

18 December 2008 | ,

Hoi,

Wie viert er dit jaar Oud&Nieuw mee op de Grote Markt. Voor €22,50 heb je een kaartje voor alle kroegen aan de grote markt en de tent die over de hele markt heen gezet wordt. Komtom verschillende muziek, gezellig biertjes (of champagne) drinken, kletsen en dansen. (zie www.zwarteruiter.nl)

Het feest begint om 23 uur, daarvoor zijn er hapjes en drankjes bij Sara&Nick.

Er zijn nu nog kaartjes, maar na dit weekend is het waarschijnlijk uitverkocht, dus ik ga vrijdag kaartjes halen.

Als ik voor jou ook een kaartje moet kopen, laat het me dan weten!

Groetjes Gijsje

  • 18 December 2008 - 13:27

    Wouter:

    ga je niet mee als pullendrager?

  • 18 December 2008 - 18:06

    Marjolein:

    he Gijs, super plan..ik kom vrijdagavond pas thuis..wil je voor mij twee kaartje kopen? Je bent een schat...ik zal zaterdag meteen geld naar je overmaken
    Kus lein

  • 19 December 2008 - 09:26

    Jeroen:

    Ik zit in Utrecht met oud&nieuw.

  • 19 December 2008 - 16:57

    Sara:

    Nick en ik willen kaartjes. Ik hoorde van Elke en Martijn dat zij al kaartjes voor de Grote Markt hebben gekocht! Ik hoop dat er nog genoeg zijn....

    Xxxxx Heb er zin in.

  • 19 December 2008 - 17:55

    Frank:

    hey, wij zitten dan in Thailand!
    Veel plezier he, waar dan ook.
    Cafe d'Anvers is wel tof. Hanger 26 trouwens ook...

  • 22 December 2008 - 21:41

    Mirjam En JW:

    We gaan met oud en nieuw bij vrienden thuis op de bank zitten. Lekkere ouderwetse gezelligheid. Veel plezier allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: