Filmfestival Rotterdam - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Filmfestival Rotterdam - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Filmfestival Rotterdam

Door: Mirjam en Jan Willem

Blijf op de hoogte en volg

27 November 2008 | Nederland, Rotterdam

Op zondag 1 februari is de Volkskrantdag bij het Filmfestival Rotterdam. Op deze dag wordt je tussen 10.00-22.30 uur ingedeeld in een route langs bioscoopzalen waarmee je vijf publieksfavorieten ziet; prachtige films uit verschillende windstreken. Tussendoor is er tijd om te lunchen/dineren. Een kaartje kost €39 per stuk.

Als 'trouwe bezoeker' kan ik voorrang krijgen bij het bestellen van tickets. Jan Willem en ik vinden het gezellig als jullie meegaan.

Hebben jullie zin om mee te gaan? Zouden jullie dat dan uiterlijk vrijdag 5 december willen doorgeven ivm 'voorrang' bij het bestellen en het volgen van dezelfde route?

  • 28 November 2008 - 08:43

    Sara:

    Klinkt superleuk en ik wil altijd al een keer gaan, alleen is er een grote kans dat ik 1 februari in Groningen zit, dus het zal waarschijnlijk helaas niet gaan. Als het veranderd laat ik het weten.

  • 28 November 2008 - 14:14

    Marnis:

    Hè, dat is balen. Wij zijn weer dat weekend in de Ardennen voor de verjaardag van Wouters moeder. Echt jammer want ik vind het altijd helemaal geweldig, die Volkskrantdag (en raad het dus iedereen aan die wel kan;-)

  • 28 November 2008 - 17:52

    Nick:

    aangezien ik niet in groningen ben, maar kennelijk wel in rotterdam, ga ik graag mee! gezellig filpjes kijken :)

  • 28 November 2008 - 19:05

    Jeroen:

    he, dat past helemaal in mijn goede voornemen voor 2009 om weer 's iets meer te doen in 't weekend dan werken alleen! Gwen en ik gaan graag mee.

  • 30 November 2008 - 12:13

    Florian & Victoria:

    Wij doen zeker mee! Staat genoteerd in de agenda. Oei gaat dat wel lukken zoveel voorrang kaarten ;-)

  • 30 November 2008 - 21:15

    Lenny:

    Hoi Mirjam en Jan Willem.. Wat een leuk plan!! Als er nog kaarten zijn ga ik graag mee!

  • 01 December 2008 - 07:45

    Machteld:

    Ik heb al kaartjes besteld om samen met Christel te gaan. Maar het begint inmiddels traditie te worden dat wij bij jullie aanschuiven met het eten, dus daar reserveren we graag een plekje!

  • 04 December 2008 - 07:57

    Marieke:

    He, dat had me heel leuk geleken! Maar we gaan een paar dagen later naar India, dus ik hou die dag graag vrij voor wat voorbereidingen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 165137

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: