Vrijdag boterwaag? - Reisverslag uit Hama, Syrië van denhaag - WaarBenJij.nu Vrijdag boterwaag? - Reisverslag uit Hama, Syrië van denhaag - WaarBenJij.nu

Vrijdag boterwaag?

Door: Erwin en Barbara

Blijf op de hoogte en volg

21 September 2008 | Syrië, Hama

Na de zonovergoten terrassen van Salzburg, Zagreb, Belgrado, Sofia, Istanbul, Goreme, Latakkia, Aleppo, Hama en straks nog Damascus, leek het ons weer de hoogste tijd om vrijdag met jullie knus binnen in de waag in den haag te vertoeven, om jullie te vervelen met sterke verhalen over exotische oorden.Als voorproefje alvast een paar plaatjes.

Als alles goed gaat, zijn we om een uurtje of elf weer in den haag vrijdag.

groetjes uit Syrie!
Barbara en Erwin

  • 17 September 2008 - 09:13

    Gijsje:

    Helaas kan ik dan niet helpen omdat ik dan bezig ben met mijn feestje opbouwen! Heel veel succes zaterdag!

    Groetjes Gijsje

  • 17 September 2008 - 09:42

    Marnis:

    WIj krijgen ons nichtje op bezoek. Afhankelijk van hoe laat zij komt kunnen we helpen. Je hoort het nog!

    Is het gelukt met de tegels?

  • 17 September 2008 - 11:36

    Marieke:

    Ik heb vrijdagavond een feestje in Amsterdam dus ben zaterdagochtend niet in Den Haag.
    Nou maar hopen dat iemand anders de "grote-bank-vraag" kan beantwoorden ;-)
    Veel succes!
    Tot zaterdagavond?

  • 17 September 2008 - 15:08

    Theo:

    En ik heb een probleem met mijn rug. Ook kleine items til ik op dit moment liever niet. Succes!

  • 17 September 2008 - 15:19

    Sara:

    Ik ga Gijsje helpen met het opbouwen van het feestje... sorry

  • 18 September 2008 - 12:40

    Tomas:

    's morgens kan ik niet, rond een uur of half één zou ik wel even kunnen helpen.

  • 18 September 2008 - 15:00

    Lenny:

    Mijn nieuwe bank wordt zaterdag bezorgd... en natuurlijk nog geen idee hoe laat!

    Als het lukt kom ik wel even helpen, maar dat weet ik dus helaas pas op het moment zelf!

  • 18 September 2008 - 19:37

    Mirjam:

    Wauw, de volgende grote stap! Ik kan helaas niet meehelpen. Ik ben dan met Jan Willem een weekendje naar Antwerpen. Succes met de verhuizing!

  • 19 September 2008 - 10:06

    Machteld:

    Ik combineer het feestje van Gijsje met nog wat bezoekjes aan vriendinnen in Nijmegen, dus ik zit om 10.00 uur al in de trein.

    Succes met verhuizen!

  • 19 September 2008 - 14:50

    Wouter:

    helaas! wij krijgen vroeg bezoek... maar wel succes!!
    groet wouter

  • 19 September 2008 - 15:44

    Nick:

    En ik, het zal misschien geen verrassing zijn, kan morgenochtend ook niet helpen. Ik heb beloofd Sara te zullen helpen met het helpen van het opbouwen van Gijsjes feestje. Hopelijk had je niet al je hoop op dit forum gevestigd :) Succes!

  • 22 September 2008 - 17:29

    Nick:

    Het moge duidelijk zijn dat bovenstaand bericht niet geheel correspondeert met de onderstaande antwoorden, die nog bij het sjouwen van Florians spulletjes behoren.
    Maar zo te zien hebben jullie het leuk in het midden oosten. Ik kan er vrijdag ivm een verjaarsfeestje niet bij zijn, maar hoor graag een andere keer alles over jullie mooie reis.

    Groeten, Nick

  • 22 September 2008 - 19:07

    Marnis:

    Leuke foto's! Ben benieuwd naar de verhalen maar helaas zal ik die vrijdag niet horen: dan heb ik een weekendje weg met vriendinnen (en kids!)
    X

  • 23 September 2008 - 13:23

    Lenny:

    Hee, dat ziet er goed uit! Ik weet nog niet zeker of ik er bij kan zijn vrijdag, maar ik ga mijn best doen!

  • 23 September 2008 - 14:31

    Wouter:

    ik ben erbij!!!

  • 23 September 2008 - 14:37

    Marieke:

    Wouw, wat een gave foto's! Dat wakkert de reiskriebels weer aan :-)Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen, dus ik ga mijn best doen om vrijdag in de boterwaag te zijn.

  • 23 September 2008 - 19:14

    Tomas:

    Bor in Boerka, dat wilde ik altijd nog zien. Ben er vrijdag bij!

  • 24 September 2008 - 14:42

    Theo:

    Ik ben altijd al stiekem voorstander geweest van het invoeren van de sharia in Nederland. Ben benieuwd naar jullie verhalen. Ga proberen er te zijn...

  • 26 September 2008 - 10:49

    Gijsje:

    Ik ben erbij vanavond! Tot in de Boterwaag! Uurtje of 9??

  • 26 September 2008 - 12:27

    Marieke:

    Oei, ik moet helaas afhaken :-(. Ik kom niet verder meer dan de bank vrees ik.. Ik hoor de verhalen graag een ander keertje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Syrië, Hama

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 165111

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: