Vrijdagavond - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Vrijdagavond - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Vrijdagavond

Door: Marnis

03 Oktober 2008 | ,

Wie gaat er vanavond iets drinken in de stad? Ik ga zelf eerst een hapje eten met Ine en het leek ons leuk om daarna nog iets te gaan drinken.

• 03 Oktober 2008 - 12:00

Gijsje:

Ben helemaal gaar, dus ga vanavond bedenken of ik een biertje kom drinken of dat ik op de bank ga vegeteren!
    XXX

• 03 Oktober 2008 - 12:03

Marieke:

Ik heb andere plannen vanavond, dus ben er niet bij. Fijn weekend!

• 03 Oktober 2008 - 12:37

Tomas:

ben wel in voor een biertje later op de avond! tot straks.

• 03 Oktober 2008 - 13:11

Marjolein:

Kom Gare Gijsje!Dan komt half-gare Marjolein ook :)

tot dan

• 03 Oktober 2008 - 14:12

Lenny:

lijkt me heerlijk om een biertje te gaan drinken met een stel halve garen... ;)

Tot vanavond!
    xx

• 03 Oktober 2008 - 15:34

Martin:

Ja, ik doe mee. Vind wel dat er meer mannen bij moeten dan.

• 03 Oktober 2008 - 15:34

Sara:

Nog zo'n medium-gare hier! Ik geloof dat er plannen zijn gesmeed voor de Zwarte Ruiter... 1 of 2 drankjes zijn denk ik genoeg om mij helemaal doorbakken te krijgen. WEEKEND!!!!

• 03 Oktober 2008 - 15:37

Sara:

Hoi Martin, zag je ook Maarten van Rossum bij P&W afgelopen woensdag? brom brom brom... dat valt allemaal wel mee. Allemaal sterk overdreven, zei hij.(integratie in NL) :)
    Leuk was ie he. Als jij nou ff regelt dat hij ook komt, dan zijn er meteen meer mannen bij.

• 03 Oktober 2008 - 17:13

Wouter:

breng ook wat mannelijkheid in...!