Verhuizen! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Verhuizen! - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Verhuizen!

Door: lenny

Blijf op de hoogte en volg

24 Augustus 2008 | ,

Hallo allemaal,

Komende dinsdag is het weer eens zover; ik krijg dan de sleutel van mijn nieuwe huis!!

Naast schilderen hoeft er gelukkig niet veel te gebeuren.. Hulp is ondanks dat natuurlijk altijd welkom! De planning is door de week schilderen en zondag verhuizen. (waarschijnlijk snel klaar want er blijven wederom weer wat spullen achter)

Ik hoop dat er nog mensen zijn die zin hebben om te helpen..ook al is het al de tweede keer dit jaar ;) Dan beloof ik dat het voorlopig ook de laatste keer is, en dat ik het goedmaak met een etentje in mijn nieuwe huis!

xx lenny

  • 25 Augustus 2008 - 06:03

    Machteld:

    Ik kan donderdagavond komen helpen met schilderen. Laat maar even weten hoe laat en (ook niet onbelangrijk) waar precies.

  • 25 Augustus 2008 - 06:24

    Marieke:

    Ik heb woensdag of donderdag ook wel tijd om te helpen schilderen. Ben benieuwd naar je huis!

  • 25 Augustus 2008 - 11:08

    Marnis:

    Ik kan dinsdag of donderdagavond komen schilderen. Zondag verhuizen ook, maar liever niet te vroeg.;-)
    Op naar het nieuwe paleisje!

  • 26 Augustus 2008 - 09:17

    Lenny:

    Gezellig! Kan nog niet helemaal de tijden goed inschatten, maar bel anders gewoon even als je zin hebt!! Dan kan ik ook gelijk het adres doorgeven..
    xx

  • 27 Augustus 2008 - 18:11

    Florian:

    Gefeliciteerd! Waar ga je heen? Ik heb zondag een familieweekend en kan niet helpen...

  • 27 Augustus 2008 - 19:24

    Sara:

    Nick en ik komen sjouwen op zondag! Een goedmaak etentje klinkt heerlijk... Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 165126

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: