BW vandaag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu BW vandaag - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

BW vandaag

Door: jeanine

Blijf op de hoogte en volg

22 Augustus 2008 | ,

Ha,

zijn we helemaal vergeten een vlaggetje te plaatsen. Maar het is ook verboden om de vlag van Papua te gebruiken. Volgende keer zullen we er aan denken....

Vanavond komen we naar Den Haag. Ik ben benieuwd of wie er nog plannen voor een bezoek aan de Boterwaag hebben. Wij komen wat later op de avond, maar vinden het natuurlijk erg leuk om jullie daar te zien en spreken :-)

groetjes,
Jeanine

  • 22 Augustus 2008 - 11:57

    Marieke:

    Hee, wat leuk om jullie weer eens te zien! Ben benieuwd naar jullie Papua verhalen! Wij komen ook.

  • 22 Augustus 2008 - 12:06

    Gijsje:

    Welkom terug!!! Ik ben dit weekend naar de Ardennen samen met een groot deel van de doorgaanse Boterwaaggangers, dus er moet snel een vervolg gepland worden!!!
    Lijkt me leuk jullie op mijn verjaardag (20 sep) te zien!

  • 22 Augustus 2008 - 14:19

    Jeanine:

    20 september zijn we zeker van de partij! Veel pelzier in de Ardennen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: