Vanavond De Klap? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Vanavond De Klap? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Vanavond De Klap?

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

17 Juli 2008 | ,

Het is dan wel geen vrijdag en het is niet echt zonnig, maar ik heb wel zin om vanavond het terras op te gaan! Dus wie heeft er zin om mee te gaan naar De Klap?? Idee van Floris en mij is om na het eten lekker wijntjes te gaan drinken daar, maar hapje eten daar kan natuurlijk ook..

  • 17 Juli 2008 - 13:51

    Gijsje:

    Wij gaan vanavond al richting la France!!!

    Liefs Gijsje!

  • 17 Juli 2008 - 13:56

    Sara:

    Klinkt goed en was leuk om floris eens te zien, maar ikke ga dus ook naar Frankrijk... (jeeej)
    Wat een pleuresweer is het nu zeg, ik mag hopen dat het straks op de camping beter weer is. Groetjes en tot snel

  • 17 Juli 2008 - 14:33

    Marieke:

    Fijne vakantie!!

  • 17 Juli 2008 - 15:03

    Lenny:

    Hee meiden, fijne vakantie!!! Geniet lekker van het zonnetje! xx

  • 17 Juli 2008 - 15:47

    Mirjam:

    Leuk idee, ben benieuwd naar Floris. Ik wil vandaag helaas nog wat aan m'n werk doen..
    Gijsje en Sara, veel plezier in la douce france!

  • 18 Juli 2008 - 17:37

    Erwin:

    Ik ga vanavond lekker vegeteren :P Volgende keer misschien bij Floris zijn debuut in de B'waag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 165046

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: