Zon! Terras?? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Zon! Terras?? - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Zon! Terras??

Door: Lenny

14 Juli 2008 | ,

De zon schijnt.. wie heeft er zin om hier na werktijd nog even van te gaan genieten op het terras??

xx lenny

• 14 Juli 2008 - 15:39

Sara:

Ikke, ik bel wel ff waar je uithangt!

• 15 Juli 2008 - 00:05

W En M:

Genieten van zonnig Rio... minpuntje: zijn al op de eerste avond beroofd van Wouters portemonnee, telefoon en paspoort. 3 favela jochies hebben ons te grazen genomen. Zijn gelukkig zelf nog helemaal heel...

• 15 Juli 2008 - 06:46

Marieke:

O nee! Da's niet zo'n best begin van de vakantie.. Ik hoop dat dat allemaal is goed gekomen en dat jullie nu lekker kunnen genieten! Veel plezier!!

• 15 Juli 2008 - 08:11

Lenny:

Wat vervelend!! Inderdaad gelukkig dat julie zelf niets hebben..

Hoop dat jullie er niet te veel last van hebben om dingen te moeten regelen daar en toch nog lekker van een fijne vakantie kunnen genieten!!

• 15 Juli 2008 - 10:21

Tomas:

Dat is heel vervelend inderdaad, ik hoop dat er geen geweld/bedreiging aan te pas is gekomen. Schrale troost, hier regent het weer.

• 15 Juli 2008 - 13:28

Gijsje:

Wat onwijs balen zeg!!! Gelukkig zijn jullie nog heel... geniet van de zon en de caipirinhas!

• 15 Juli 2008 - 19:55

Erwin:

Poeh.. ff schrikken. Gelukkig nu weer met z'n tweetjes in de zon.

• 15 Juli 2008 - 20:35

Jeanine:

Om de tekst erin te houden: dat is schrikken. Sneakers he, die jochies? Hoe slim je zelf ook denkt te zijn, ze zijn razend snel. Maar liever dat jullie het laten gebeuren dan dat je tegen ze vecht ;-)

Geniet van het mooie Rio en het nog prachtigere Brasilia.

• 15 Juli 2008 - 20:38

Jeanine:

ow beroofd....niet gerold?....ow dat is dan inderdaad schrikken....nu schrik ik pas...beter laat dan nooit....ik had niet goed gelezen. Tjeempie.

• 16 Juli 2008 - 08:27

Jeroen:

Goed om te horen dat jullie nog helemaal heel zijn! Toch iets vaker naar Kneet toe???

• 16 Juli 2008 - 18:55

Marijke:

Heb hier in Den Haag geen toegang tot mijn email, dus als jullie iets willen berichten dan via deze weg of liever tel. Alles goed met de katten. Lfs

• 17 Juli 2008 - 06:30

Theo:

Das idd klote... Zal ik ze eens bellen? Vanaf nu wordt het verder een supervakantie!!

• 17 Juli 2008 - 15:40

Mirjam:

Een beetje laat voor het zonnetje. Was goed idee. Mar en Wouter, da's niet zo'n fijn begin, hoop dat de rest van de vakantie top zal zijn.