adrenaline in Afrika - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van denhaag - WaarBenJij.nu adrenaline in Afrika - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van denhaag - WaarBenJij.nu

adrenaline in Afrika

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg

21 Mei 2008 | Namibië, Swakopmund

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Ik heb het gedaan!! Ik had geen zin om mijn verjaardag in de auto door te brengen, dus onder het mom van:
" if I can't throw myself a party, I'll throw myself out of a plane"
ben ik vandaag gaan skydiven!! Zo gaaf! Ik heb bewijs op een geweldige video :-)

Het viel erg mee, was niet eens zo heel eng. Mijn lijf heeft meer te lijden gehad onder het sandboarden van gisteren: met 75 km/uur (ik had het dagrecord) van een hele hoge duin af! Ook daarvan heb ik mooie foto's, een video en een heleboel blauwe plekken als bewijs. Geweldig!

Zo, dat moest ik even kwijt :-), ik zit hier nog met een overdosis adrenaline achter de pc...

Verder is alles goed, leuk en mooi hier. Tot over 2 weken!

  • 21 Mei 2008 - 15:21

    Marnis:

    Wat cool!!!!! En nogmaals gefeliciteerd! Xx

  • 21 Mei 2008 - 15:27

    Erwin:

    Poeh.. de adrenaline giert nog na, na het lezen van je bericht hier op de kantoorvloer..

    Nog gefeliciteerd!

  • 21 Mei 2008 - 15:44

    Lenny:

    WOW!! Superstoer! Dat is nog eens een verjaardagsstunt..

  • 21 Mei 2008 - 15:46

    Lenny:

    Oeps.. en natuurlijk ook nog gefeliciteerd!! xxx

  • 21 Mei 2008 - 19:51

    Wouter:

    op de valreep,
    maar nog gefeliciteerd!
    en nog veel plezier in namibie!!

  • 22 Mei 2008 - 15:34

    Gijsje:

    GEFELICITEERD!!! En wat een stoere acties, ben echt superbenieuwd naar de videos! Geniet ervan!!!!

    XXX

  • 23 Mei 2008 - 07:54

    Sara:

    Supercool zeg! Ik ben heel benieuwd naar de video en de foto's! Enneh... nog gefeliciteerd natuurlijk! Verjaardagsklapzoen van Sara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Swakopmund

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 165101

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: