Ontmanteling Keuken - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu Ontmanteling Keuken - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

Ontmanteling Keuken

Door: Florian

Blijf op de hoogte en volg

25 Mei 2008 | ,

Komend weekend (31/5 & 1/6) gaan Victoria en ik mijn oude keuken ontmantelen. Wie heeft er zin en tijd om ons daar een handje mee te helpen? Ik ben ook nog op zoek naar wat tools (hamer, beitel, powertools). Als je een paar uurtjes kunt helpen zou al mooi zijn, het is geen megaklus (hopelijk :-)). Orginiele inzichten en vakkennis zijn ook welkom

  • 26 Mei 2008 - 16:49

    Sara Tuttebel:

    Ik wil, indien nodig, wel een plank vasthouden of iets kapot maken ofzo, maar voor inzichten moet je niet bij mij zijn. Heb eigenlijk alleen verstand van vrouwengereedschap (nagelvijlen, wimperkrultang, epileerpincet etc). Volgens mij hebben we alleen de hamer uit jullie lijstje, maar Nick kent onze gereedschapskist beter. Misschien komt een koevoet jullie goed uit (een soort hele grote vijl, waarmee koeien hun hoeven vijlen is dat toch?)
    Lijkt me gezellig om met onze hamer in de weg te komen staan.....

  • 27 Mei 2008 - 11:17

    Wouter:

    helaas, mijn powertools liggen nog bij een andere verbouwing...
    kan wel inzicht geven!
    groet wouter

  • 28 Mei 2008 - 11:12

    Gijsje:

    Ik zit niet zo ruim in de powertools en heb het qua tijd dit weekend ook niet al te breed. Maar als ik dit weekend een paar vrije uutjes vind, zal ik ook onderin mijn gereedschapskist (die heb ik dan weer wel) nog wat nuutigs opduiken en meenemen!

    Groetjes Gijsje

  • 30 Mei 2008 - 08:57

    Florian:

    Dank voor de interesse! We gaan waarschijnlijk toch niet alle tegels eruit slopen. Je bent nog steeds welkom om langs te komen zondag, we zullen dan bezig zijn om de leidingen om te leggen.

  • 31 Mei 2008 - 13:02

    Sara:

    Ik ben een beetje ziek/moe, dus ik blijf toch thuis zondag. Ik hoop dat jullie deze klus ook zonder mijn vrouwentips en hamer kunnen klaren. Succes in elk geval.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: