Koninginnenach - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu Koninginnenach - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van denhaag - WaarBenJij.nu

Koninginnenach

Door: Gijsje

27 April 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi!

Wie heeft er zin om dinsdag rond 7.30 uur mee uit eten te gaan bij de Boterwaag. Ik ga morgen proberen te reserveren.

XX Gijsje

• 28 April 2008 - 06:38

Florian:

Leuk idee. Victoria en ik doen mee. Ik moet wel uit Assen komen(?), maar ga er vanuit dat ik op tijd ben.

• 28 April 2008 - 08:05

Marnis:

Ik, leuk ! Bedoel je 17.30 (half zes) of half 8? Bandjes beginnen rond half 8.

• 28 April 2008 - 08:20

Marieke:

Lijkt me leuk! Ik hou nog een kleine slag om de arm omdat ik Brechje nog wil spreken deze week (voor we allebei weer op reis gaan), die komt vandaag terug uit Gabon.
    Reserveer maar wel voor mij voor de zekerheid!

• 28 April 2008 - 10:03

Lenny:

Gezellig!! Maar 7.30 u vind ik wel een beetje vroeg ;)

• 28 April 2008 - 10:59

Marieke:

O, ik ga toch eerst een hapje eten in Leiden. Kom later naar Koninginnenach!

• 28 April 2008 - 11:00

Marieke:

Dan hoop ik wel dat jullie nog niet dronken naar huis zijn om 20:00.... ;)

• 28 April 2008 - 11:25

Erwin:

Ben er bij dus!

• 28 April 2008 - 13:28

Wouter:

goed idee!

• 28 April 2008 - 14:57

Sara:

Goed plan ik wil graag meedoen, maar wat wordt de tijd? Ik vermoed dat Gijs half 8 bedoelde, maar misschien kunnen we een beetje vroeger eten, aangezien de bandjes al vroeg beginnen?
    Ik dacht aan 18.00 verzamelen en om 18.30 gaan eten?

Echt Hollandse tijd, dat zou de Koningin wel kunnen waarderen denk ik. En jullie?

• 28 April 2008 - 16:48

Gijsje:

Het wordt 19:00 uur bij de Boterwaag. Ik heb nu een tafel voor 12 personen gereserveerd, dus als er toch nog mensen meewillen dan kan dat!

Tot morgen!!!

PS. marieke, we zullen ook wel een fles water bij het eten bestellen en biertjes drinken ipv vodka, dat moet helpen ;-)

• 28 April 2008 - 18:14

Mirjam:

Leuk!! JW en ik gaan ook graag mee.

• 28 April 2008 - 20:54

Barbara:

Ik ben er ook bij, maar dat wist je al toch? tot morgen!

• 29 April 2008 - 06:27

Marjolein:

Ik kan helaas niet mee eten.
    Maar hebben jullie al enig idee waar te starten me muziek luisteren? Dan kom ik met mijn broertje daar ook graag naar toe.

• 29 April 2008 - 12:57

Gijsje:

Voor degene die dit nog lezen: De keuken van de Boterwaag sluit om 8 uur (want dan beginnen de concerten op de grote markt) dus we worden wel echt om 7 uur verwacht!!!

Tot straks... enne, vergeet je paraplu niet.. ;-(

• 29 April 2008 - 12:57

Tot straks... enne, vergeet je paraplu niet.. ;-(

• 29 April 2008 - 13:01

Tomas:

Ik moet nog even afkikken van mijn tripje naar edinburgh, maar ik zie jullie vanavond, na het eten.