verhuizen..... - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu verhuizen..... - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

verhuizen.....

Door: Lenny

Blijf op de hoogte en volg

02 April 2008 | ,

Het plan is om op zondag 6 april te gaan verhuizen... Wie heeft er tijd en zin om mij daarbij te helpen??

Ik ga 's morgens de bus ophalen, als jullie er om 11.30 zijn, zijn we denk ook lekker op tijd weer klaar.

Een probleem nog; ik denk niet dat Florian en Erwin samen de wasmachine naar beneden krijgen (ondanks dat ik natuurlijk absoluut niet twijfel aan jullie sjouwcapaciteiten.. ;))

Welke sterke man meldt zich nog aan?? De wasmachine hoeft alleen vanuit mijn huis in de bus te worden getild. (daarna breng ik hem naar mijn ouders en staan er andere hulptroepen te wachten)

xx lenny

  • 15 Maart 2008 - 19:08

    Marieke:

    Hee, wat goed dat je een nieuw huisje hebt gevonden! waar ga je wonen??

    Ik kan helaas niet helpen ivm Bellitonirepetities. Hopelijk is niet iedereen te slap en rozig na teveel sauna en relaxen...

  • 15 Maart 2008 - 22:20

    Gijsje:

    Wow gefeliciteerd. Heb nu mijn agenda niet bij me, maar moet vast lukken om te helpen!!!

    XXX

    PS. Heb net mijn huissleutels bij je door de bus gegooid, dus aanstaande week kun je lekker chillen in mijn paleisje ;-)))

  • 16 Maart 2008 - 09:40

    Florian:

    Ik heb kennelijk iets gemist. Ik dacht dat je een koophuis had...
    Anyway kan ik wel helpen.

  • 16 Maart 2008 - 12:07

    Barbara:

    Wat mooi dat het nog gelukt is! Ik kom wel helpen hoor! Hoe laat verwacht je ons?

  • 18 Maart 2008 - 13:14

    Tomas:

    Helaas, ik ben op 6 april en boottochtje aan het maken over de dieze in Den Bosch. komt je tv nog op marktplaats:-)

  • 21 Maart 2008 - 12:35

    Erwin:

    Ik ben ook van de partij met sjouwen!

  • 02 April 2008 - 09:25

    Theo:

    Hier is nog een sterke man die wel kan helpen!

  • 03 April 2008 - 04:29

    Jeroen:

    ah, ik ben niet de enige die met enige verbazing over deze verhuizing leest... succes ermee! ik verkas zondag vanuit Vancouver naar Seattle. hoop maar dat mijn positieve gedachten nog wat bijdragen... :)

  • 04 April 2008 - 11:35

    Wouter:

    ik meld me aan voor de nieuwe lokatie!
    hoef ik niet zo ver te lopen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 164997

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: