A.s. vrijdag jaren tachtig feest in Het Paard - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu A.s. vrijdag jaren tachtig feest in Het Paard - Reisverslag uit , van denhaag - WaarBenJij.nu

A.s. vrijdag jaren tachtig feest in Het Paard

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg

25 Maart 2008 | ,

We gaan terug in de tijd. Terug naar de jaren tachtig en negentig... Lang leve Madonna, Prince en Michael Jackson! Hulde aan het keyboard en de synthesizer! Party van Troje brengt een energieke mix van verschillende muziekstijlen die de jaren tachtig en negentig kenmerkten. Maar om te voorkomen dat we al te veel blijven zwelgen in nostalgie, draaien we ook gewoon lekker de allerbeste popplaten van nu!

Ik zit deze week in Brussel vandaar nu al een bericht. Wie heeft er zin om a.s. vrijdag ouderwets te swingen...

  • 25 Maart 2008 - 15:52

    Gijsje:

    LEUK LEUK LEUK... Ik ga mee!!!!!!

    XXX Gijsje

  • 25 Maart 2008 - 15:54

    Gijsje:

    Oh ja en voor de rest nog wat praktische info... Kaartje is 6 euro en het feest begint om 23 uur.

  • 25 Maart 2008 - 16:17

    Marieke:

    Oei, zin wel! Maar ik moet zaterdag vroeg op voor repetities en zaterdagavond ook al stappen. Ik hou de optie nog even open.. Voordeel is wel dat we een uurtje minder tijd hebben voor de kater dit weekend... :-)

  • 26 Maart 2008 - 10:52

    Marnis:

    Klinkt erg leuk! Swing graag mee!
    Kunnen we kaartje aan de deur kopen of moet dat vooraf?

  • 26 Maart 2008 - 19:52

    Mirjam:

    JW en ik gaan ook graag mee! Misschien dat m'n zusje en schoonbroer ook meegaan. Zij komen namelijk vrijdag eten.

  • 27 Maart 2008 - 08:28

    Gijsje:

    Mariska, Sara en Marjolein gaan ook mee! Misschien wel handig om de kaartjes te bestellen, zal ik dat doen???

  • 27 Maart 2008 - 08:53

    Marieke:

    Reken nog maar even niet op mij met bestellen van kaartjes.

  • 27 Maart 2008 - 10:34

    Marnis:

    Goed plan! Volgens mij wil Wouter ook wel. Wouter?????

  • 27 Maart 2008 - 11:52

    Lenny:

    Leuk!!!! Goed idee om alvast kaarten te bestellen.. voor mij graag 2, Harmke komt ook mee.

    Gaan we van te voren 'indrinken'in de Boterwaag? ;)

  • 27 Maart 2008 - 12:07

    Gijsje:

    Ik ga vanavond 11 kaartjes bestellen voor: Theo, Gijsje, Mariska, Sara, Marjolein, Lenny, Harmke, Marnis, Wouter, Mirjam en Jan Willem. Mirjam als je zus toch mee wil, laat het me dan voor 6-en even weten. De kaartjes kosten 7.50 (inclusief bestelkosten).

    Groetjes Gijsje

  • 27 Maart 2008 - 17:15

    Gijsje:

    De kaartjes zijn binnen!!! Woohoo, het dansen kan bijna beginnen.... Tot morgen in de boterwaag!!!
    XXX

  • 27 Maart 2008 - 19:40

    Tomas:

    Shit, jullie zijn wel heel snel. Ik ga ook mee!

  • 27 Maart 2008 - 22:18

    Erwin:

    Ben er niet bij. Ga terug in de tijd met de middelbare schoolvriendjes in Port Zelande. Veel plezier!!!

  • 28 Maart 2008 - 14:05

    Marieke:

    Ik ga iig niet mee naar het Paard. Jammerjammer :-( Boterwaag optioneel..

  • 28 Maart 2008 - 17:31

    Machteld:

    Ik ga ook mee! Heb net ook een kaartje besteld

  • 28 Maart 2008 - 18:32

    Sara:

    Hola! Dat wordt echt optimaal genieten van de 80 en 90! jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 28 Maart 2008 - 22:22

    Marieke:

    Nou dat was 'm dus niet meer helaas. Bij thuiskomst bleek mijn huis een ravage (met dank aan de eneco-klussers...)
    Nu maar braaf slapen terwijl jullie lekker dansen..:-(. Volgende keer beter!

  • 29 Maart 2008 - 05:31

    Jeroen:

    ai, ik ben niet voldoende terug in de tijd. met een paar uur ten opzichte van jullie haal ik de 80s niet. have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 165210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: